Horaris
Dies | Hores | Preus | ||
---|---|---|---|---|
Podeu consultar el calendari de projeccions al següent enllaç |
Consulteu al calendari |
Entrada Gratuïta |
Altres
- Se celebra a:
- Centre Cívic Can Basté.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Ateneu Fort Pienc.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Can Clariana Cultural.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Casa Groga.
- Se celebra a:
- Centre Cívic La Sagrera La Barraca.
- Se celebra a:
- Centre Cívic La Sedeta.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Josep Maria Trias i Peitx.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Vil·la Florida.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Zona Nord.
- Se celebra a:
- Auditori Sant Martí.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Cotxeres de Sants.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Pati Llimona.
- Se celebra a:
- Sala La Pau.
- Se celebra a:
- Sala Maremar.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Vil·la Urània.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Urgell.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Teixonera.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Matas i Ramis.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Joan Oliver - Pere Quart.
- Se celebra a:
- Centre Cívic del Besòs i el Maresme.
- Se celebra a:
- Centre Cívic del Bon Pastor.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Baró de Viver.
- Se celebra a:
- Centre Cívic Cotxeres Borrell.
Sota el títol La força de la col·lectivitat, la quinzena edició del circuit Pantalla explora la solidaritat, les lluites socials, la diversitat cultural i la creació col·lectiva a vint-i-tres equipaments de la Xarxa de Centres Cívics de Barcelona.
Consulteu les vint propostes , mireu el calendari amb totes les projeccions o descarregueu el programa (PDF) amb totes les pel·lícules.
Fins a final de març, el cicle de cinema del Barcelona Districte Cultural projecta un total de 20 propostes: des de llargmetratges internacionals de ficció i documentals, premiats arreu, fins a títols d'animació europea del Petit Pantalla per a la mainada.
UNA CARTELLERA DIVERSA
El compromís social obre camí amb títols com Atlantique (Mati Diop, 2019), El 47 (Marcel Barrena, 2024), El sueño de la sultana (Isabel Herguera, 2023) i el documental Ellas en la ciudad (Reyes Gallegos, 2025), que mostren com la col·lectivitat en les lluites socials i polítiques esdevé una força capaç de desafiar injustícies.
També hi ha històries de suport mutu en temps difícils: Los buenos profesores (Thomas Lilti, 2023), Los reyes del mundo (Laura Mora, 2022) i The Old Oak (Ken Loach, 2023).
La creació artística pren protagonisme amb La estrella azul (Javier Macipe, 2023) i Las chicas están bien (Itsaso Arana, 2023), mentre que Houria (Mounia Meddour, 2023) reflecteix com la diversitat i el suport col·lectiu permeten superar obstacles i construir camins d'igualtat.
ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES
A més, el programa proposa tallers, col·loquis i cinefòrums per ampliar el debat: des de la narrativa urbana vinculada a El 47 fins a un taller de collage i pancartes inspirat en Pride, o un diàleg amb el Centre d'Estudis Africans i Interculturals arran d' Atlantique.
PETIT PANTALLA
La cartellera es completa amb les vuit propostes per a la canalla on l'amistat, l'ajuda mútua i la creativitat són la clau per superar reptes i imaginar un futur millor.
Guillot i Llebre salven el bosc (Mascha Halberstad, 2024), Salvatges (Claude Barras, 2024) i L'illa dels ocells (diverses direccions, 2022 - 20233) defensen la natura i el medi ambient.
Hola, Frida! (Karine Vézina i André Kadi, 2025) i Sirocco i el regne dels vents (Benoît Chieux, 2023) destaquen la creativitat i la germanor com a motors de resiliència i imaginació.
L'univers en miniatura de No-No (Wassim Boutalen Joutei i Mathieu Auvray, 2017 - 2019) i Lola i el piano trencaclosques (diverses direccions, 2017 - 2025) parlen d'amistat, diversitat i inclusió, mentre Ernest & Celestine, contes de primavera (Aurélie Raphaël, 2022) torna a celebrar l'art, la solidaritat i el valor de l'amistat.
RESERVA D'ENTRADES
Com sempre, l'entrada al Pantalla és gratuïta i cal reservar les localitats des de cada enllaç dels films esmentats anteriorment.
Diferents centres cívics de Barcelona
- Població:
- Barcelona
On
- Diferents centres cívics de Barcelona
- Quan
Des de 21/10/2025 al 27/03/2026
Web
També et pot interessar...
-
13è Kosmopolis 2025. Festa Internacional de la Literatura Amplificada
On:
- Centre de Cultura Contemporània de Barcelona
Quan:
- Del 22/10/2025 al 26/10/2025
-
Cicle 'El docs del mes': Projecció "Mr. Nobody against Putin"
On:
- Centre Cultural La Casa Elizalde
Quan:
- 16/12/2025
-
IndiFest | XVIII Festival de Cinema Indígena de Barcelona
On:
- La Deskomunal - Espai Texas - Escola de Mitjans Audiovisuals - Cinemes Girona - Casa Paqarina
Quan:
- Del 08/10/2025 al 17/10/2025
-
Festival de Cinema Jueu
On:
- Filmoteca de Catalunya
Quan:
- Del 10/10/2025 al 18/10/2025
-
Cicle 'El docs del mes': Projecció "Requiem for a tribe"
On:
- Centre Cultural La Casa Elizalde
Quan:
- 25/11/2025
-
32a Festival de Cinema Independent de Barcelona "L'Alternativa 2025": Projecció "Grand Tour"
On:
- Centre Cívic Pati Llimona
Quan:
- 21/10/2025
-
Arxiu Xcèntric
On:
- Centre de Cultura Contemporània de Barcelona
Quan:
- Del 01/01/2025 al 30/12/2025
-
Activitats familiars al Parc d’Atraccions Tibidabo
On:
- Parc d'Atraccions del Tibidabo
Quan:
- Del 01/03/2025 al 05/01/2026
-
FLIB | Festival de Literatura Italiana de Barcelona
On:
- Biblioteca Jaume Fuster - Llibreria Il Nuvole - Teatre Lluïsos - CAT Tradicionàrius
Quan:
- Del 16/10/2025 al 21/10/2025
-
Estrena del documental sobre Cristina Iglesias, de David Trueba
On:
- Fundació Catalunya La Pedrera - Auditori
Quan:
- 28/10/2025
-
Cicle de Cinema i Drets dels Infants 'Barcelona pel benestar de la infància'
On:
- Cinemes Girona
Quan:
- Del 10/03/2026 al 26/03/2026
-
Cicle ‘Germaine Dulac’
On:
- Filmoteca de Catalunya
Quan:
- Del 01/10/2025 al 23/11/2025
-
15a Mostra de Cinema Etnogràfic de Catalunya 'Gastronomia i alimentació'
On:
- Museu Etnològic i de Cultures del Món *c. Montcada
Quan:
- Del 16/10/2025 al 29/10/2025