Bea Fernández

Música pop. La cantant presenta el seu EP 'Mil Formas de Volver a Mí'.

L'artista Bea Fernández, coneguda per la seva participació a Operación Triunfo 2023, oferirà el diumenge 4 de maig el seu primer concert a Barcelona, presentant el seu EP debut Mil Formas de Volver a Mí, a la Sala Razzmatazz 3.

Mil Formas de Volver a Mí està compost per cinc temes que reflecteixen les vivències i emocions de Bea Fernández. Aquest projecte ha estat descrit com una obra carregada de veritat i vulnerabilitat, amb una de les veus més potents del moment.

Aquest concert forma part de la gira que inclou altres ciutats com Madrid, Sevilla, València i Granada. L'artista ha destacat que els concerts es realitzaran en sales de petit aforament, oferint una experiència més propera i íntima amb el públic.

Horaris

Altres

Se celebra a:
Razzmatazz.

Razzmatazz

Adreça:
C Almogàvers, 122
:
Sant Martí
Barri:
el Parc i la Llacuna del Poblenou
Població:
Barcelona
On
Razzmatazz
Quan
04/05/2025

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any