Carlos Varela

Música d'autor. El cantautor cubà presenta el seu nou disc 'Nada es como antes' en el marc del 30è Festival de Cançó d'Autor de Barcelona.

El divendres 7 de març, l’emblemàtic cantautor cubà Carlos Varela arribarà a Barcelona per oferir un concert a la sala Luz de Gas, on presentarà el seu nou treball, Nada es como antes. Amb aquest àlbum, Varela ens ofereix una visió reflexiva i poètica de l’actualitat, utilitzant una mescla de metàfores i analogies per parlar del moment social i polític que vivim.

El concert, que s'emmarca en el 30è Festival de Cançó d'Autor de Barcelona, farà que gaudiu de les noves cançons d’un artista que no només ha sabut captar l’essència de la música cubana, sinó també evolucionar en la seva part poètica que tant el defineix.

Horaris

Altres

Se celebra a:
Luz de Gas.

Luz de Gas

Adreça:
C Muntaner, 246
:
Sarrià-Sant Gervasi
Barri:
Sant Gervasi - Galvany
Població:
Barcelona
On
Luz de Gas
Quan
07/03/2025

Web

Web venda d'entrades:
http://www.barnasants.com

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any