Concert "Modo Libre"

Horaris

Altres

Se celebra a:
La Plaça de Sant Jaume.

Habaneras Cubanas

Modo Libre

Cuba, Catalunya

Havaneres

Modo libre és un projecte musical de caire col·laboratiu nascut el 2019 a Santa Clara, Cuba, amb el propòsit d’experimentar amb els ritmes autòctons cubans i universals. Per presentar l’obra original dels seus integrants, però també per aportar una nova mirada, nous registres a la música d’altres artistes.

A Música Mercè, Jonás Estefen Pérez Rodríguez i Katherine Herrero de Armas (Cuba) i Juan Pastor Giménez (Catalunya) oferiran un concert centrat en l’havanera, amb versions d’algunes obres representatives de la música tradicional cubana i d’altres més contemporànies i d’estils íntimament relacionats amb el son cubà. Al piano, la flauta i el contrabaix, respectivament, i amb les veus de Pastor i Herrero, els temes de Modo Libre difuminen les fronteres entre gèneres: podem trobar en la seva producció fins i tot aires de jazz barrejats amb els compassos nostàlgics de les havaneres. Pur mestissatge musical.

Les Habaneras cubanas de Modo Libre ens descobriran les melodies de la capital caribenya, cançons amb cor i ànima, tocades per músiques i estils del segle XXI. Un viatge als orígens amb sonoritats presents.

La Plaça de Sant Jaume

Adreça:
Pl Sant Jaume, 1
:
Ciutat Vella
Barri:
el Barri Gòtic
Població:
Barcelona
On
La Plaça de Sant Jaume
Quan
25/09/2023

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any