
Horaris
Dies | Hores | Preus | Observacions | |
---|---|---|---|---|
Divendres |
a les 09.00 h |
Entrada Gratuïta |
Cal inscripció prèvia |
Altres
- Se celebra a:
- Foment del Treball Nacional.
7a edició dels Esmorzars de Turisme, trobades organitzades per Foment del Treball, en col·laboració amb el CETT-UB, un centre líder en formació, recerca i innovació en turisme, hoteleria i gastronomia.
Aquestes sessions exclusives ofereixen un espai de diàleg i reflexió per als professionals del sector turístic, combinant una ponència o debat sobre les tendències, reptes i oportunitats que marquen el futur del turisme. Cada edició compta amb experts reconeguts, empresaris i representants institucionals que comparteixen experiències i coneixements sobre àrees clau com la sostenibilitat, la digitalització, el turisme cultural i l'hoteleria.Enguany es parlarà sobre l'impacte dels grans esdeveniments en el turisme i l'economia de Catalunya.
Amb els ponents: Isabel Juárez, Directora Comercial del Circuit de Barcelona-Catalunya; Mercè Conesa, Directora General de Barcelona Global; Arantxa Calvera, Directora de l'Agència Catalana de Turisme, i Eugeni Osácar, Director de la Càtedra UB de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT.
Adreçat a:
- Comunitat d'experts
- Emprenedors
- Institucions
- Partners educadors i de recerca
- Empreses
- Associacions
- Administracions
Foment del Treball Nacional
- Adreça:
- Via Laietana, 32 - 34
- :
- Ciutat Vella
- Barri:
- Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera
- Població:
- Barcelona
- Quan
04/07/2025
Web
També et pot interessar...
-
Festival de Flamenc 'Desvarío 2025'
On:
- Museu de la Música - Seu del Districte de Nou Barris
Quan:
- Del 15/07/2025 al 19/07/2025
-
Art Nou | Festival d’art emergent de Barcelona i l’Hospitalet
On:
- Diferents espais de Barcelona i L'Hospitalet
Quan:
- Del 25/06/2025 al 04/09/2025