
Horaris
Dies | Hores | Preus | Observacions | |
---|---|---|---|---|
Dijous i divendres |
a les 20.00 h |
Entrada general de: 12 a 18 €
Consulteu el detall de possibles descomptes al web del festival |
Durada: 80 min |
Altres
- Es venen les entrades a:
- La Caldera Centre de Creació de Dansa i Arts Escèniques.
- Es venen les entrades a:
- Oficina Ciutadana de la Cultura.
- Se celebra a:
- La Caldera Centre de Creació de Dansa i Arts Escèniques.
- Organitzat per:
- Institut de Cultura de Barcelona.
Una artista que desafia les visions més convencionals del cos estrena als escenaris catalans i espanyols una exploració sorprenent i misteriosa del que es veu... i del que no es veu.
Tots sabeu què és un escàndol, però potser mai no heu pensat en tot el que considerem "escandalós" ens diu sobre els nostres somnis i desitjos o sobre el que la societat en què vivim situa més enllà dels límits. Immorals, sense cap propietari, els escàndols són el territori natural per a la fantasia i el plaer. Esdeveniments històrics i narratives mítiques es combinen en una representació que explora el que és visible i el que no ho és i s'estructura en diverses parts que parlaran sobre el tractat de John Locke sobre els "drets naturals" de l'home blanc a la vida, la llibertat i la propietat, així com una trama antiesclavista, que hi inclou la besàvia de Lewis.
Ligia Lewis és una artista, coreògrafa i directora que fa propostes escèniques, però també exposicions o cinema. Elements físics i emocionals d'alta intensitat, una barreja de comèdia i tragèdia, i el desafiament a les visions convencionals del cos són característiques destacades de la seva producció artística. La història, la memòria i el que no sabem són alguns dels temes que aborda, en espais que sempre són familiars però enigmàtics.
A més d' A plot / A scandal (2022), Lewis ha creat Still Not Still (2021) i Deader than dead (2020). Una retrospectiva de les seves obres escèniques, Complaint, A Lyric , es va presentar a HAU Hebbel am Ufer a Berlín el 2023. L'artista ha actuat, entre altres escenaris, al MOCA, Los Angeles; HAU Hebbel am Ufer, Berlín; MCA Chicago; Tate Modern, Londres, i la Whitney Biennial. Amb A Plot / A Scandal , va guanyar el Premi de Teatre Alemany Der FAUST el 2023.
Una producció de Ligia Lewis.
Coproducció: HAU Hebbel am Ufer, Ruhrtriennale, Arsenic - Centre d'art escènic contemporani Lausanne, Tanzquartier Wien, Kunstencentrum VIELNULVIER Gent, Kaserne Basel, The Museum of Contemporary Art Los Angeles, Walker Art Center Minneapolis.
Finançat per: Departament de Cultura i Europa del Senat de Berlín.
Amb el suport de la residència de: Callie's, O Espaço do Tempo.
Amb el suport de: NATIONALES PERFORMANCE NETZ Coproduction Fund for Dance, finançat pel Comissionat del Govern Federal per a la Cultura i els Mitjans de Comunicació.
Concepte, coreografia, direcció artística, text: Ligia Lewis · Interpretació: Ligia Lewis · Assistència coreogràfica, intèrpret alternant: Corey Scott-Gilbert, Justin Kennedy, Vânia Doutel Vaz · Investigació/Dramatúrgia: Sarah Lewis-Cappellari · Investigació: Michael Tsouloukidse · Disseny d'il·luminació i direcció tècnica: Joseph Wegmann · Tècnic d'il·luminació: Claes Schwennen · Composició musical i disseny de so: George Lewis Jr AKA Twin Shadow & Wynne Bennett · Narració: George Lewis Jr AKA Twin Shadow · Tècnic de so: Max Eilbacher, Neda Sanai · Disseny d'escenografia: Ligia Lewis · Disseny de vestuari: SADAK · Tècnic d'escenari: Jachya Freeth, Şenol Şentürk · Producció i administració: Sina Kießling · Gestió, producció i distribució: Godlive Lawani–Stane Performing Arts Management · Assistència de producció: Julia Leonhardt
La Caldera Centre de Creació de Dansa i Arts Escèniques
- Adreça:
- C Eugeni D'Ors, 12
- :
- Les Corts
- Barri:
- les Corts
- Població:
- Barcelona
- Quan
Des de 10/07/2025 al 11/07/2025
Web
- Web:
- https://www.festivalgrec.barcelona
- Web:
- https://www.teatregoya.cat/
- Web venda d'entrades:
- https://www.festivalgrec.barcelona
També et pot interessar...
-
Festival Les Nits de Barcelona: Espectacle de dansa "Vuela", amb Sara Baras
On:
- Jardins del Palau de Pedralbes
Quan:
- 02/07/2025
-
Espectacle "ChoreoLab internacional"
On:
- Teatre Nacional de Catalunya - Sala Tallers
Quan:
- 05/06/2025
-
Espectacle de dansa "Gran Gala De Dansa Del Liceu" De Petipa a Balanchine
On:
- Gran Teatre del Liceu
Quan:
- Del 09/11/2025 al 10/11/2025
-
Espectacle de dansa " Nijinsky (by Neumeier)" Hamburg Ballet
On:
- Gran Teatre del Liceu
Quan:
- Del 12/04/2026 al 15/04/2026
-
El Petit Liceu: Espectacle "La Torre dels Somnis" Amb música de Giacomo Puccini
On:
- Gran Teatre Liceu a La Sala Gran
Quan:
- Del 13/06/2026 al 20/06/2026
-
El Petit Liceu: Espectacle "La Barcarola"
On:
- Gran Teatre del Liceu - Foyer del Liceu
Quan:
- Del 25/04/2026 al 26/04/2026
- Espectacle "L'Inconscient", a càrrec de ARTransforma
-
'L'Altre Festival'
On:
- Fabra i Coats - Fàbrica de Creació
Quan:
- Del 30/05/2025 al 01/06/2025
-
Espectacle "Il Cimento dell’Armonia e dell’Inventione", a càrrec d'Anne Teresa De Keersmaeker, Radouan Mriziga/Rosas A7LA5
On:
- Mercat de les Flors Centre de les Arts de Moviment - Sala Maria Aurèlia Capmany
Quan:
- Del 28/05/2025 al 29/05/2025
-
Espectacle de dansa " Balkan Erotic Epic" De Marina Abramović
On:
- Gran Teatre del Liceu
Quan:
- Del 24/01/2026 al 30/01/2026
-
El Petit Liceu: Espectacle "La nit de Sant Joan"
On:
- Gran Teatre del Liceu
Quan:
- Del 07/03/2026 al 08/03/2026
-
Candlelight: Espectacle "Candlelight Ballet: ‘El llac dels cignes’"
On:
- Palau de la Música Catalana - Petit Palau
Quan:
- 29/06/2025