
Horaris
| Dies | Hores | Preus | Observacions | |
|---|---|---|---|---|
|
Divendres i dissabte |
a les 20.00 h |
Entrada general: 38 €
Divendres jove: 10 € |
Durada: 50 minuts
Dissabte 6: Una hora abans | |
|
Diumenge |
a les 18.00 h |
Altres
- Es venen les entrades a:
- Oficina Porta Cultura.
- Se celebra a:
- Sala Maria Aurèlia Capmany.
En aquesta col·laboració de Paloma Muñoz per a la companyia alemanya tanzmainz, la coreògrafa convida el públic a acompanyar-la en un viatge intens i sensual en què els cossos recorden, desaprenen, es perden i troben noves maneres de connectar l'un amb l'altre. La peça es desplega com un paisatge coreogràfic en dos actes: dia i nit, entre el món exterior i l'espai interior. La coreografia, que compta amb vuit ballarinns, obre un espai per a múltiples interpretacions i convida el públic a plantejar-se la pròpia idea de natura i de sentiment de pertinença.
tanzmainz és la companyia de dansa contemporània de l'Staatstheater Mainz, que des de l'any 2014 dirigeix Honne Dohrmann. Compta amb vint-i-cinc ballarins que tenen una llarga trajectòria artística.
Paloma Muñoz, coreògrafa i ballarina, ha treballat amb companyies com IT Dansa, Metros, Ramon Oller, Thomas Noone Dance i Norrdans. Té la seva pròpia companyia, Siberia, i ha estat artista resident al Mercat de les Flors les dues darreres temporades. Tanmateix, és coreògrafa convidada en companyies internacionals de països com Alemanya, Suïssa i Itàlia. També realitza projectes audiovisuals que van des de la videodansa fins a la direcció coreogràfica de pel·lícules. Entre les seves peces més recents destaca La Quijá (2024), producció del Mercat que va rebre tant el Premi de la Crítica de Catalunya com el Premi Butaca a la millor producció de dansa, a més de ser nominada als Premis Max.
Coreografia Paloma Muñoz / Escenografia i disseny vestuari Feranda Jardí / Composició Alejandro da Rocha / Disseny il·luminació Wil Frikken / Dramatúrgia Hannah Meyer-Scharenberg / Assistent coreogràfic Amanda Rubio / Directora assajos Natalia Rodina / Ballarins Dusan Bajčetić, Mia Boggs, Zachary Chant, Tanit Cobas, Paul Elie, Elisabeth Gareis, Daria Hlinkina, Jaume Luque Parellada / Director tanzmainz Honne Dohrmann / Cap producció Finn Lakeberg / Director de col·laboració en dansa i gerent de gires Hannah Meyer-Scharenberg / Assistent de la direcció de dansa Antonia Zeich / Muntatge escenari i so gira Luka Curk / Il·luminació en gira Dominik Hager / Cap escenari en gira Matthew Tusa
Producció Staatstheater Mainz
Edat recomanada: a partir de 16 anys.
Mercat de les Flors Centre de les Arts de Moviment - Sala Maria Aurèlia Capmany
- Adreça:
- Lleida, 0059
- :
- Sants-Montjuïc
- Barri:
- el Poble-sec
- Població:
- Barcelona
- Quan
Des de 05/02/2027 al 07/02/2027
Web
També et pot interessar...
-
Espectacle de dansa "El trencanous", de Badisches Staatsballett Karlsruhe
On:- Gran Teatre del Liceu
Quan:- Del 08/12/2026 al 12/12/2026
-
Espectacle familiar "L'aneguet Lleig", a càrrec de NS Dansa
On:- Teatre Muntaner
Quan:- Del 08/11/2026 al 20/12/2026
-
Espectacle de dansa "NumEros", de la Compañía Nacional de Danza
On:- Gran Teatre del Liceu
Quan:- Del 11/06/2027 al 16/06/2027
-
Espectacle familiar "Màgic Pablo - El Gran Repte"
On:- Teatre Poliorama
Quan:- Del 20/09/2026 al 13/06/2027
-
Espectacle de dansa "Assembly Hall", de Kidd Pivot i Crystal Pite
On:- Gran Teatre del Liceu
Quan:- Del 12/05/2027 al 19/05/2027
-
Espectacle de dansa "Gran gala de dansa", del Gran Teatre del Liceu
On:- Gran Teatre del Liceu
Quan:- Del 09/03/2027 al 10/03/2027
Mercats
Racons amb encant
Gastronomia
Fer esport
Natura i platges