
Horaris
Dies | Hores | Preus | Observacions | |
---|---|---|---|---|
Dijous, divendres, dissabte i diumenge |
a les 20.00 h |
Entrada general de: 15 a 17 €
15 € online / 17 € box office |
Durada: 75 min |
Altres
- Es venen les entrades a:
- Web Festival GREC.
- Es venen les entrades a:
- Oficina Ciutadana de la Cultura.
- Se celebra a:
- Antic Teatre - Espai de Creació.
- Organitzat per:
- Institut de Cultura de Barcelona.
Teatre experimental d'alta volada, en una creació d'una potència visual aclaparadora. Ens explica una història d'amor entre espècies protagonitzada per una pastora intergalàctica.
A principis del segle XV, els germans Hubert i Jan Van Eyck van crear el retaule L'adoració de l'Anyell Místic per a la Catedral de Sant Bavón, a Gant. Diuen els qui en saben que és una de les primeres i més perfectes representacions de les imatges de la natura realitzades a l'oli. És un políptic que conté 24 escenes, al centre de les quals hi ha representat l'Anyell de Déu. La companyia El Temblor pren aquest quadre com a punt de partida d'un cicle escènic titulat Het Lam Gods. La primera part és un drama pastoral de ciència-ficció que es presenta sota la forma d'un retaule en moviment que adoptarà les líriques i el folklore mediterranis. En algun punt de l'univers, una pastora escolta les músiques i sons de la Terra enviats a l'espai en les dues sondes espacials Voyager llançades l'any 1977 i decideix visitar la Terra. Durant la seva estada al planeta, passarà per Gant i, en entrar a la catedral i veure l'Anyell dels Van Eyck, caurà perdudament enamorada. Tot això, explicat amb un llenguatge que beu tant de la filosofia de Plató o de la iconografia cristiana, com de les convencions del teatre Noh japonès. Uns temps ben mesurats, uns moments de gran bellesa visual i sonora i un sincretisme capaç de lligar les celebracions cristianes amb una estètica personal i especialment acurada, són elements destacats de la proposta.
És el segon capítol de la sèrie en la qual treballa Victoria Aime, artista francesa i espanyola nascuda a Granada, amb la seva companyia El Temblor, fundada juntament amb Borja López. El seu treball se centra en els motors de la sensorialitat, l'emergència de les imatges i el ritme. Fa un teatre en la cruïlla entre la performance i la instal·lació, en el qual invoca la història de l'art i de les ciències. Entre els seus últims treballs, hi ha L'aterratge (Madrid, 2021) i Vicis i Virtuts» (Granada, 2024), totes dues incloses dins del cicle Het Lam God, i PPPP (Madrid, 2023) creada juntament amb Carlos Pulpón.
Una producció d'El Temblor.
Amb el suport de: La Curie (Aubervilliers), Centre Paris Anim' des Halles (Paris), Le musée sauvage (Argenteuil), le 6B (Saint-Denis), DT Espacio Escénico (Madrid), Teatro Pradillo (Madrid), Surge Madrid, La Briqueterie - CDCN du Val de- Marne (résidence en simple prêt).
Antic Teatre - Espai de Creació
- Adreça:
- C Verdaguer i Callís, 12
- :
- Ciutat Vella
- Barri:
- Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera
- Població:
- Barcelona
- Quan
Des de 10/07/2025 al 13/07/2025
Web
- Web:
- https://www.barcelona.cat/grec/ca
- Web venda d'entrades:
- https://www.barcelona.cat/grec/ca
També et pot interessar...
-
Festival Les Nits de Barcelona: Espectacle de dansa "Vuela", amb Sara Baras
On:
- Jardins del Palau de Pedralbes
Quan:
- 02/07/2025
-
Espectacle de dansa "Gran Gala De Dansa Del Liceu" De Petipa a Balanchine
On:
- Gran Teatre del Liceu
Quan:
- Del 09/11/2025 al 10/11/2025
-
Espectacle de dansa " Nijinsky (by Neumeier)" Hamburg Ballet
On:
- Gran Teatre del Liceu
Quan:
- Del 12/04/2026 al 15/04/2026
-
El Petit Liceu: Espectacle "La Torre dels Somnis" Amb música de Giacomo Puccini
On:
- Gran Teatre Liceu a La Sala Gran
Quan:
- Del 13/06/2026 al 20/06/2026
-
El Petit Liceu: Espectacle "La Barcarola"
On:
- Gran Teatre del Liceu - Foyer del Liceu
Quan:
- Del 25/04/2026 al 26/04/2026
-
Grec Festival 2025
On:
- Diversos espais de la ciutat
Quan:
- Del 26/06/2025 al 04/08/2025
-
El Petit Liceu: Espectacle "La nit de Sant Joan"
On:
- Gran Teatre del Liceu
Quan:
- Del 07/03/2026 al 08/03/2026
-
Espectacle de dansa " Balkan Erotic Epic" De Marina Abramović
On:
- Gran Teatre del Liceu
Quan:
- Del 24/01/2026 al 30/01/2026
-
Candlelight: Espectacle "Candlelight Ballet: ‘El llac dels cignes’"
On:
- Palau de la Música Catalana - Petit Palau
Quan:
- 29/06/2025