'Dinosaures de la Patagònia'

Paleontologia. L’estrella de l’exposició és una rèplica d’un exemplar de Patagotitan mayorum, un dinosaure de trenta-vuit metres de longitud.

Dinosaures de la Patagònia és un recorregut per la feina dels paleontòlegs que ens descobreix com reconstrueixen el passat i com funciona la ciència, un viatge al passat que els transportarà al regne dels rèptils més impressionants que han trepitjat mai la Terra.

La mostra també presenta tretze mòduls centrats en els dinosaures principals que s’han trobat a la Patagònia i agrupats en les espècies carnívores, els gegants sauròpodes i altres espècies herbívores de mida més petita. També inclou quinze motlles d’esquelets de dinosaures i una selecció de fòssils originals que permeten descobrir com es van produir els canvis evolutius en els diferents grups de dinosaures, com també conèixer les peculiaritats dels dinosaures patagònics, únics i sorprenents.

Més informació.

Horaris

Altres

Se celebra a:
CosmoCaixa Barcelona.

La Patagònia ha proporcionat el millor registre de dinosaures de l’hemisferi sud. Aquí, els paleontòlegs, llegint a les roques, han desvelat històries fascinants del passat.

Dinosaures de la Patagònia” no és una exposició més de dinosaures. És una immersió profunda en la feina paleontològica que comporta llegir els secrets de les roques.

La història de la Terra està escrita a les roques, i els paleontòlegs es passen una gran part de les seves vides aprenent a llegir aquestes històries del passat natural del planeta. Els dies intensos en les campanyes paleontològiques estan plens de desafiaments, emocions i descobriments. Però, quan se’n va el sol, l’equip es reuneix al voltant de la foguera per fer un àpat reconfortant, xerrar o revisar les notes i les fotos que han fet durant el dia. De vegades fins i tot celebren amb emoció alguna gran troballa.

“Dinosaures de la Patagònia” és un recorregut per la feina dels paleontòlegs que ens descobreix com funciona la ciència i com reconstrueixen el passat els paleontòlegs, i també ens presenta les rèpliques dels esquelets dels dinosaures més importants trobats en aquest territori i els fòssils originals. L’estrella de l’exposició és una rèplica d’un exemplar de Patagotitan mayorum, de trenta metres de longitud. Un tità de la Patagònia que no deixarà ningú indiferent.

CosmoCaixa Barcelona

Quan
Des de 26/10/2023 al 02/06/2024

Web

Web venda d'entrades:

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix