
Horaris
| Dies | Hores | Preus | ||
|---|---|---|---|---|
|
Divendres i dissabte |
de 09.30 h a 18.00 h |
Entrada general de: 15 a 20 €
Entrada 1 dia: 20 €
Entrada 2 dies: 37 €
Streaming: 15€ - 2 dies |
Altres
- Se celebra a:
- EINA Bosc.
DIFRACTA '26 és un festival internacional transdisciplinari que posa en diàleg la física quàntica, l'art, el disseny, la tecnologia i la filosofia per explorar noves formes de comprendre la realitat, investigar i crear.
En aquesta primera edició, el festival explora el potencial del paradigma quàntic per repensar les formes contemporànies de recerca, creació i producció de coneixement, així com les seves implicacions epistemològiques, ontològiques, metodològiques i ètiques.
El programa s'estructura al voltant d'aquestes quatre dimensions interdependents, introduïdes per ponències marc a càrrec de Maciej Lewenstein (ICFO), Vlatko Vedral (University of Oxford), Evelien Geerts (University College Cork) i Femke Snelting (The Institute for Technology in the Public Interest).
El programa inclou també tres activacions artístiques a càrrec de Dr. masharu, Reiko Yamada i Lúa Coderch, i una conferència de cloenda impartida per Mónica Bello (Platform DALI, exdirectora d'Arts at CERN).
Més enllà de les dues jornades, DIFRACTA es planteja com una plataforma de recerca que reunirà un arxiu audiovisual i un repositori de materials per donar continuïtat a les converses i obrir noves línies de recerca.
Consulteu la programació aquí
EINA - Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona - EINA Bosc
- Adreça:
- Carrer del Bosc, 2
- :
- Sarrià-Sant Gervasi
- Barri:
- Sarrià
- Població:
- Barcelona
- Quan
Des de 20/11/2026 al 21/11/2026
Web
- Web venda d'entrades:
- https://www.eina.cat/ca/difracta-26#difracta
També et pot interessar...
-
19è Fòrum fotogràfic Can Basté 'Retornar a les utopies'
On:- Espai Fotogràfic Can Basté
Quan:- Del 24/11/2026 al 28/11/2026
-
'Raval(s)' Festival de Cultura del Raval 2026
On:- Diferents espais del Raval
Quan:- Del 06/11/2026 al 08/11/2026
-
Diada de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació 2026
On:- World Trade Center
Quan:- Del 18/11/2026 al 19/11/2026
-
Taller Cultural 'La revolució de la IA: claus per entendre el canvi' *N*
On:- Centre Cultural La Casa Elizalde
Quan:- Del 01/10/2026 al 03/12/2026
-
42 | Festival de Gèneres Fantàstics de Barcelona
On:- Biblioteca Ignasi Iglésias - Can Fabra
Quan:- Del 04/11/2026 al 08/11/2026
-
Cicle “Seguint el sol. Destapant la mirada“
On:- Lloc de trobada: Terrassa del Museu Tàpies
Quan:- Del 21/03/2026 al 12/12/2026
Mercats
Racons amb encant
Gastronomia
Fer esport
Natura i platges