Dia de la Música: Jornada de portes obertes al Museu de la Música

Música. Una oportunitat per descobrir de forma gratuïta una de les millors col·leccions d’instruments del continent.

El dissabte 21 de juny, el Museu de la Música de Barcelona celebra el Dia de la Música amb una jornada de portes obertes, de 10.00 h a 19.00 h.

El museu ens proposa un viatge pels mons de la música –la història i les cultures— a través dels instruments, d'escoltar i d'interactuar sonorament.

Cada instrument d'aquesta col·lecció conserva la petjada de l'acció humana que s'ha fixat en l'objecte. És el rastre de les persones que l'han elaborat, l'han manipulat i l'han utilitzat. Els podem contemplar alhora que podem escoltar des del violoncel de Pau Casals a un sarangui de l'Índia, des d'Albéniz a Granados, Sor, Paco de Lucía i els Rolling Stones.

A banda de les exposicions, a la tarda podreu gaudir a les 17.30 h d'un  concert de gamelan a càrrec de la formació resident del Museu,  Gamelan Barasvara. L'actuació tindrà lloc a l'espai exterior de l'Auditori i amb accés lliure.

Horaris

Altres

Se celebra a:
Museu de la Música - L'Auditori.

Museu de la Música - L'Auditori

Adreça:
Carrer de Lepant, 150
:
Eixample
Barri:
el Fort Pienc
Població:
Barcelona
On
Museu de la Música - L'Auditori
Quan
21/06/2025

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any