La Nit dels Museus 2025

Cultura. Portes obertes en 95 museus i espais culturals, i un centenar d’activitats extraordinàries, des de concerts i recitals a mapatges, tallers, actuacions i visites guiades.

El dissabte 17 de maig arriba una nova edició de la Nit dels Museus, una jornada en què molts espais museístics de Barcelona i dels municipis metropolitans obriran les portes fora de l'horari habitual, de 19.00 h i la 01.00 h, i oferiran la possibilitat de visitar-ne les exposicions de manera gratuïta, a més d'organitzar diferents activitats, com ara tallers, concerts, recitals, mapatges o visites guiades.

Enguany, la iniciativa suma noves incorporacions, entre les quals hi ha la Casa Batlló, la Casa de la Barceloneta 1791 o el Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA). També tornen equipaments que no hi van ser el 2024, com ara el Museu de les Aigües i KBr Fundación MAPFRE.

Consulteu la programació.

Horaris

Altres

Organitzat per:
Institut de Cultura de Barcelona.

Museus de Barcelona i de les poblacions dels entorns

Població:
Barcelona
On
Museus de Barcelona i de les poblacions dels entorns
Quan
17/05/2025

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any