Monòleg "Estamos cucú de la cabeza", amb Daniel Fez

Horaris

Altres

Es venen les entrades a:
Teatre Borràs.
Se celebra a:
Teatre Borràs.

Daniel Fez torna amb el seu monòleg més àcid i imprevisible!

"Estamos cucú de la cabeza" és el nou espectacle d'humor de Daniel Fez, un monòleg esmolat i molt actual sobre com és de difícil sobreviure en aquesta època en què tothom té una opinió… especialment sobre coses que no importen gens. Crispacions, debats absurds, drames digitals i memes que generen guerres mundials: viure avui dia és esgotador, i en Daniel ve a riure's de tot això.

Amb el seu estil inconfusible —entre la ironia, la incomoditat i el "terra, empassa'm"—, Daniel converteix el caos quotidià en riallades. El públic no és només espectador: les seves confessions i anècdotes poden acabar a les mans d'en Daniel, que les rep sota el lema "escoltem però no jutgem"… o almenys ho intenta. I a partir d'aquí, qualsevol cosa pot passar.

Després de "La vida regulinchi", torna més àcid, més imprevisible i més cucú que mai. Amb més de 4,7 milions de seguidors, Daniel Fez fa el salt de l'scroll a l'escenari per fer el que millor sap: riure's de tot, començant per ell mateix.

Recomanat a partir de 12 anys.

Teatre Borràs

Adreça:
Pl Urquinaona, 9
:
Ciutat Vella
Barri:
Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera
Població:
Barcelona
On
Teatre Borràs
Quan
Des de 27/11/2026 al 11/12/2026

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any