Teatre "Allò de l'Iran"

Horaris

Col·lectiu Delirant teatre

Creació: Shima, Arnau Puig i Joan Codina Ciriquián

Interpretació: Shima i Arnau Puig

Vídeos: Xavi Esteban

Fotografies: Àngel Garcia

Teatre documental a partir de la vida de la Shima i de la seva relació amb l'Iran, amb la distància d'algú que ja no hi viu des del 2014.

 Com s'explica un país? Amb les seves tradicions, les seves danses, les seves músiques, la seva història, els seus déus, els seus herois? Amb les notícies que apareixen als mitjans?

 El Col·lectiu Delirant vol provar d'explicar què és Allò de l'Iran a través de la vida de la Shima, que fa anys en va marxar. El seu relat personal ens porta a la quotidianitat del dia a dia, a la repressió i a les petites formes de resistència, però també a la mirada de qui observa casa seva des de milers de quilòmetres.

 Una història íntima que travessa memòria, identitat i política, i que ens recorda que explicar el lloc d'on vens és també preguntar-te qui ets.

Centre Cultural La Casa Elizalde

Adreça:
Carrer de València, 302
:
Eixample
Barri:
la Dreta de l'Eixample
Població:
Barcelona
On
Centre Cultural La Casa Elizalde
Quan
19/11/2026

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any