Teatre "Conqueridors", de Ramon Madaula

Horaris

Altres

Se celebra a:
Teatre Goya.

En un plató de televisió s’hi grava una sèrie sobre la figura de Jaume I el Conqueridor. És una producció audiovisual per a una de les grans plataformes però el rodatge es troba en un punt mort: l’actor que encarna Jaume I, tot i haver-se documentat exhaustivament, no se’n surt, no troba el personatge, no aconsegueix una interpretació versemblant del monarca. 

Els productors es posen nerviosos: han invertit molts diners en el projecte i el protagonista els està fallant. Què passaria si de sobte aparegués el mateix Jaume I amb la intenció d’explicar la seva versió de la història? 

Conqueridors és una comèdia èpica sobre l’afany de conquesta que tots portem a dins, una ocasió única per colar-se a un plató i descobrir tots els secrets que es couen en un rodatge televisiu.

Autoria:  Ramon Madaula

Direcció:  Josep Maria Mestres

Intèrprets:  Moha Amazian, Xavier Bertran, Roger Coma, Tilda Espluga, Mònica Glaenzel, Ramon Madaula i Vanessa Segura

Escenografia i il·luminació:  Ignasi Camprodon

Vestuari:  Nídia Tusal

Disseny de so:  Jordi Bonet

Caracterització:  Helena Fenoy i Marta Ferrer

Cap de producció:  Josep Domènech

Producció executiva:  Andrea Cuevas Garrido

Ajudantia de direcció i regidoria:  Carol Ibarz

Ajudantia d’escenografia:  Cesc Colomina

Assessorament lingüístic:  Andríi Batocnhik

Cap tècnic:  Pere Capell

Cap tècnic del teatre:  Roger Muñoz

Màrqueting i comunicació:  Focus

Agraïments:  Münich i Isaac Morera 

És una producció de  Bitò

Teatre Goya

Adreça:
C Joaquín Costa, 68
:
Ciutat Vella
Barri:
el Raval
Població:
Barcelona
On
Teatre Goya
Quan
Des de 17/11/2023 al 07/01/2024

Web

Web venda d'entrades:
http://www.teatregoya.cat

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any