'El hijo de la cómica'

Teatre. José Sacristán protagonitza un homenatge íntim a l'actor, director i escriptor Fernando Fernán-Gómez.

Sinopsi

"Confio que m'escolteu amb la mateixa o semblant emoció amb què jo l'escoltava a ell, el nét de la modista, el fill de la còmica." 

L'actor José Sacristán va tenir el privilegi d'estar a prop seu i escoltar-lo. Van intercanviar i compartir coincidències en moltes històries. Històries de supervivència, d'absències, pors, esperances, somnis: de llibertat, d'"arribar a ser algú.

Fitxa artística

Títol original: El hijo de la cómica de "El tiempo amarillo 1921-1943" de Fernando Fernán-Gómez; Adaptació i direcció : José Sacristán; Intèrprets : José Sacristán; Escenografia audiovisual : Juan Estelrich; Vestuari i atrezo : Picaporte; Il·luminació : Tatiana Reverto; Direcció de producció : Juan Pedro Campoy; Producció executiva : Jesús Cimarro; Coordinació tècnica : Ignacio Huerta; Producció : Pentación Espectáculos.

Espectacle en castellà .

Durada : 80 minuts.

Horaris

Altres

Se celebra a:
Teatre Romea.

Teatre Romea

Adreça:
C Hospital, 51
:
Ciutat Vella
Barri:
el Raval
Població:
Barcelona
On
Teatre Romea
Quan
Des de 02/09/2026 al 04/10/2026

Web

Web venda d'entrades:
https://www.teatreromea.cat/

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any