Barcelona International Jazz Meeting ‘Jazz I am’

Jazz. La trobada internacional per als professionals del sector interessats a descobrir l’escena jazzística nacional.

Del 12 al 14 de març, se celebra la 7a edició del Jazz I am, el Barcelona International Jazz Meeting, organitzat pel Taller de Músics.

L’objectiu de la trobada és impulsar aliances entre professionals de la música a través de conferències, taules rodones, tallers i els millors shows nacionals de jazz.

Hi actuaran 15 grups que ens connectaran amb les propostes més fresques del jazz i els seus gèneres afins.

La improvisació lliure tindrà un paper protagonista. S’obriran debats sobre els temes d’actualitat de la indústria musical i es presentaran formats innovadors de trobada i networking com Showlabels, MeeThePro i MeeTheNet.

Més informació.

Horaris

Seus: El Molino i Casa Montjuïc

Adreça:
Carrer de Vila i Vilà, 99
:
Sants-Montjuïc
Barri:
el Poble-sec
Població:
Barcelona
On
Seus: El Molino i Casa Montjuïc
Quan
Des de 12/03/2025 al 14/03/2025

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any