Acte unitari de la Xarxa Civil UNESCO a Catalunya: 30 anys del Grup de Biblioteques catalanes UNESCO

Traductor de Google:

Schedule

El proper divendres 21 de novembre, a les 18 hores, tindrà lloc a la Sala de la Caritat de la Biblioteca de Catalunya l'acte unitari de la Xarxa Civil UNESCO a Catalunya i la commemoració del 30è aniversari del Grup de Biblioteques catalanes UNESCO.

L'acte s'emmarca en la Setmana UNESCO 2025, que se celebra a Barcelona del 15 al 22 de novembre, i en el context de Mondiacult, la Conferència Mundial de la UNESCO sobre Polítiques Culturals i Desenvolupament Sostenible, que va tenir lloc, també a Barcelona, del 29 de setembre l'1 d'octubre d'enguany.

Amb el lema "30 anys sembrant pau, coneixement i comunitat des de les biblioteques", l'acte del proper 21 de novembre començarà amb la benvinguda de la directora de la Biblioteca de Catalunya, Eugènia Serra.

Tot seguit, el cap del Gabinet Tècnic del Departament de Cultura, Francesc Vilaró, pronunciarà la conferència "Mondiacult: conclusions i reptes que ens deixa", i després tindran lloc les comunicacions dels representants de la Xarxa Civil UNESCO a Catalunya: associacions i clubs, biblioteques, càtedres i escoles UNESCO.

Al final de l'acte hi haurà les actuacions de les corals Preludi i Koràlia de l'associació Amics per a la UNESCO de Barcelona dirigides per Joana Campo. La cloenda serà a càrrec de Clelia Colombo, directora general d'Afers Multilaterals del Departament d'Unió Europea i Acció Exterior de la Generalitat de Catalunya.

Biblioteca Nacional de Catalunya

Address:
C Hospital, 56
:
Ciutat Vella
Neighborhood:
el Raval
City:
Barcelona
Where
Biblioteca Nacional de Catalunya
When
21/11/2025

You may also be interested in...

If you get bored in Barcelona...it's because you want to be!

Find out all the activities the city has in store for you

Barcelona offers plenty for discovery over the entire year