Schedule
Days | Hours | Preus | Observation | |
---|---|---|---|---|
Dijous |
a les 18.00 h |
Entrada Gratuïta |
Cal inscripció |
Others
- Associated activities:
- Exposició "Vivir bien. Morir bien".
- Occur on:
- Centre Cívic Guinardó.
Una conferència-debat sobre la diversitat de les pràctiques funeràries
A càrrec de l’artista Nathalie Rey.
En un món cada vedada més globalitzat, resulta fascinant observar com els rituals, creences i productes relacionats amb la mort varien enormement entre països, inclús dins de les societats occidentals que aparenten una major homogeneïtat.
L’artista Nathalie Rey fa anys que investiga aquest tema en profunditat, centrarà la seva conferència en les pràctiques funeràries de 4 països on viu i treballa: França, Espanya, Alemanya i Turquia. A través d’un enfocament que combina dades econòmiques i científiques recents, Rey convidarà el públic a reflexionar sobre l’evolució dels nostres costums funeraris i les noves tendències cap a cerimònies més personalitzades , íntimes i sostenibles.
Aquesta xerrada s’emmarca en la seva exposició “Vivir bien, Morir bien” i proposa no tan sols una mirada comparativa, sinó també un espai pel diàleg i l’intercanvi d’idees. Serà un esdeveniment per qüestionar-nos com acomiadem als nostres éssers estimats i com aquestes pràctiques reflecteixen la nostra relació amb la vida i la mort.
Centre Cívic Guinardó
- Address:
- Ronda del Guinardó, 113 - 133
- :
- Horta-Guinardó
- Neighborhood:
- el Guinardó
- City:
- Barcelona
- When
27/02/2025
Website
You may also be interested in...
-
Book Music Festival
Where:
- Fabra i Coats - Fàbrica de Creació
When:
- Del 21/02/2025 al 22/02/2025
-
Mobile World Congress 2025
Where:
- Fira Barcelona - Recinte Gran Via
When:
- Del 03/03/2025 al 06/03/2025