Conferència "Presa de consciència trans, supervivents de vivències ancestrals"

Traductor de Google:

Schedule

El títol i el subtítol neixen de la dificultat que sovint tenim les mateixes persones trans* per acceptar-nos i prendre consciència de qui som. Però el trànsit no és només nostre: tot l'entorn també el viu, i per això és important conèixer aquesta experiència d'una manera natural i amable.

Entendre que aquestes vivències formen part de la diversitat humana és fonamental per compartir-les amb les persones properes i amb aquelles que poden tenir un paper d'acompanyament.

Aquest coneixement pot ajudar a donar suport a infants, adolescents i joves que estiguin explorant la seva identitat o expressió de gènere i, alhora, contribuir a crear espais més respectuosos, acollidors i inclusius per a tothom.

Professionals: Clara Palau i Antònia Vilanova.

Centre Cívic Josep Maria Trias i Peitx

Address:
Riera Blanca, 1 - 3
:
Les Corts
Neighborhood:
la Maternitat i Sant Ramon
City:
Barcelona
Where
Centre Cívic Josep Maria Trias i Peitx
When
From 09/12/2026 to 16/12/2026

You may also be interested in...

If you get bored in Barcelona...it's because you want to be!

Find out all the activities the city has in store for you

Barcelona offers plenty for discovery over the entire year