Espectacle 'Cèl·lula #6. Faula', de Roser López Espinosa

Traductor de Google:

Schedule

On sóc quan no estic a la realitat ni a la meva imaginació? 'Nostalghia', Andrei Tarkovski

Dins de cada món hi ha molts mons possibles. I com en un joc de miralls, podem entreveure els fils que ens connecten i els vincles que ens sostenen. Aquesta creació és un nou capítol en l'exploració contínua sobre el grup i el que podem construir plegats. Envers el cos individual i els cossos col·lectius, la interdependència i la confiança mútua. Ara dirigim la mirada cap a tot allò que és fabulós, cap a una amalgama de criatures fantàstiques, en una celebració de tot allò d'extraordinari en nosaltres.

Roser López Espinosa és present a l'escena internacional des del 2006 i ha creat peces de gran format com L'estol per la Producció Nacional de Dansa i Trama (Premi a Millor Coreografia als XXII Premis de la Crítica). Cometa, coproduïda amb Vorpommern tanzt an (Alemanya), ha fascinat a petits i grans arreu del món. Coreògrafa convidada per companyies internacionals com Skånes Dansteater (Suècia), Scottish Dance Theater (Regne Unit), Zagreb Dance Company (Croàcia) o MiR (Alemanya), col·labora amb diverses companyies de circ. Artista associada a La Caldera, artista resident al Mercat de les Flors 2018-21 i resident en intercanvi 2022 al National Theater & Concert Hall (Taiwan), vehicula el seu treball a través de la seva companyia Lowland.

Concepte i coreografia Roser López Espinosa / Creació i interpretació Nora Baylach, Anamaria Klajnšček, Noé Ferey, María Arronis, Patrícia Hastewell, Matilde Casini, Genaro Cibils, Nicholas Baffoni / Assistents coreografia Nora Baylach, Anamaria Klajnšček / Música original Mark Drillich / Dramatúrgia Katarina Pejović / Vestuari Åsa Gjerstad / Disseny il·luminació i espai escènic Cube.bz /Coordinació tècnica Oriol Ibáñez / Maquinària Oriol Brusi / Fotografia Tristán Pérez-Martín / Vídeo Ignasi Castañé /Producció Lowland Rosa Pno / Producció executiva Blanc Produccions / Agraïments Àngels Margarit, Aurora Bauzà & Pere Jou, Jun Komura, Sergi Olivet, Patrícia Bargalló, Roberta Ruggiero, Urša Sekirnik, Domènec López, Rosa Espinosa

Producció CÈL·LULA #6 Mercat de les Flors dins del II Pla d'impuls a la dansa / Coproducció Temporada Alta

Mercat de les Flors Centre de les Arts de Moviment

Address:
Lleida, 59
:
Sants-Montjuïc
Neighborhood:
el Poble-sec
City:
Barcelona
Where
Mercat de les Flors Centre de les Arts de Moviment
When
From 02/10/2025 to 12/10/2025

You may also be interested in...

If you get bored in Barcelona...it's because you want to be!

Find out all the activities the city has in store for you

Barcelona offers plenty for discovery over the entire year