
Schedule
| Days | Hours | Preus | Observation | |
|---|---|---|---|---|
|
Divendres i dissabte |
a les 20.00 h |
Entrada general: 18 €
Divendres jove: 10 € |
Durada: 60 minuts
Dissabte 23 de gener: Una Hora Abans | |
|
Diumenge |
a les 18.00 h |
Others
- Tickets sold at:
- Oficina Porta Cultura.
- Occur on:
- Sala Maria Aurèlia Capmany.
Lorena Nogal, una de les intèrprets de dansa més destacades de l'Estat, planteja amb La Protagonista una investigació en format de solo sobre el cos, eina principal d'estudi. Com la pròpia creadora diu, la peça funciona com un psicoanàlisi en moviment, un laboratori alquímic on em desfaig, em reconfiguro i em deixo transformar per tot el que em rodeja. L'obra se sosté en la idea de la transformació constant i permanent, en la finitud i la temporalitat, és una reconciliació amb el caràcter canviant de l'existència.
Formada a l'Institut del Teatre i IT Dansa, Lorena Nogal és membre fonamental de La Veronal des de 2008, on treballa estretament amb Marcos Morau com a intèrpret i col·laboradora creativa. Ha participat en creacions amb prestigioses companyies com el Ballet de l'Òpera de París, Nederlands Dans Theater o Ballet Zürich. Paral·lelament, desenvolupa el seu propi treball, amb peces en què aprofundeix en la disociació del moviment, la construcció de la imatge plàstica i el cos com espai de transformació. El 2024 va rebre el Premio Nacional de Danza en la categoria d'Interpretació i el Premi Talía a Millor Intèrpret Femenina.
Creació, direcció i interpretació Lorena Nogal / Direcció producció Àngela Boix / Música i disseny sonor Juan Cristóbal Saavedra / Col·laboració musical especial Rafael Heredia / Direcció tècnica i disseny il·luminació Víctor Cuenca / Composició escènica i construcció elements Mirko Zeni / Disseny vestuari Mar Garcia (Marlota) / Assistència moviment Álvaro Esteban, Marina Rodríguez / Textos Pol Guash / Assessorament dramatúrgic Mònica Almirall
Coproducció Mercat de les Flors, Centro Danza Matadero, Grec Festival de Barcelona, Dansàneu Festival de Cultures del Pirineu, Graner, centre de creació de dansa i arts vives i Lorena Nogal / Amb el suport Fabra i Coats, Institut de Cultura de Barcelona i Can Gassol, centre d'Arts Escèniques Mataró.
Edat recomanada: a partir de 16 anys.
Mercat de les Flors Centre de les Arts de Moviment - Sala Maria Aurèlia Capmany
- Address:
- Lleida, 0059
- :
- Sants-Montjuïc
- Neighborhood:
- el Poble-sec
- City:
- Barcelona
- When
From 22/01/2027 to 24/01/2027
Website
You may also be interested in...
-
Espectacle familiar "Màgic Pablo - El Gran Repte"
Where:- Teatre Poliorama
When:- Del 18/10/2026 al 13/06/2027
-
Espectacle de dansa "El trencanous", de Badisches Staatsballett Karlsruhe
Where:- Gran Teatre del Liceu
When:- Del 08/12/2026 al 12/12/2026
-
Espectacle familiar "L'aneguet Lleig", a càrrec de NS Dansa
Where:- Teatre Muntaner
When:- Del 08/11/2026 al 20/12/2026
-
Espectacle de dansa "NumEros", de la Compañía Nacional de Danza
Where:- Gran Teatre del Liceu
When:- Del 11/06/2027 al 16/06/2027
-
Espectacle de dansa "Gran gala de dansa", del Gran Teatre del Liceu
Where:- Gran Teatre del Liceu
When:- Del 09/03/2027 al 10/03/2027
-
Espectacle de dansa "Assembly Hall", de Kidd Pivot i Crystal Pite
Where:- Gran Teatre del Liceu
When:- Del 12/05/2027 al 19/05/2027
Markets
Charming spots
Food and drink
Nature and beaches
Take up sport