Xerrada 'Les matemàtiques en el cinema d’animació (Pixar)' a càrrec de Toni Susín

Traductor de Google:

Schedule

El món de l'animació per ordinador es va revalorar amb l'arribada de Pixar. Des del punt de vista tecnològic, també ha suposat un salt endavant pel que fa a la simulació de molts aspectes físics i matemàtics que s'han introduït per mitjà dels seus personatges. A la pel·lícula Monsters Inc (2001), la simulació de la roba de Boo, la nena protagonista i el moviment dels pèls de Sulley, el monstre blau, són el primer exemple dels models de deformació aplicats de manera integrada en una producció d'animació. Explicarem les matemàtiques vinculades a tots aquests efectes i com alguns conceptes físics i geomètrics, formen part de les eines del món actual de l'animació per ordinador.

A càrrec de Toni Susín, matemàtic

Biblioteca Gabriel García Márquez

Address:
Plaça de Carmen Balcells Segalà, 1
:
Sant Martí
Neighborhood:
Sant Martí de Provençals
City:
Barcelona
Where
Biblioteca Gabriel García Márquez
When
20/03/2025

If you get bored in Barcelona...it's because you want to be!

Find out all the activities the city has in store for you

Barcelona offers plenty for discovery over the entire year