Xerrada 'Parcs i jardins: 'La intel·ligència vegetal', a càrrec de Paco Calvo Garzón

Traductor de Google:

Schedule

Others

Occur on:
Biblioteca Jaume Fuster.

Les plantes poden posseir formes d'intel·ligència que hem passat per alt a causa de la nostra ceguesa cap al món vegetal?

En aquesta xerrada explorarem com les plantes enfronten desafiaments quotidians de manera sorprenentment adaptativa i flexible, sense necessitat d'un sistema nerviós.

Qüestionarem la nostra tendència a situar la intel·ligència humana com la cúspide evolutiva i reflexionarem sobre les profundes implicacions de reconèixer les plantes com aactors clau en els ecosistemes.

Mitjançant un enfocament interdisciplinari que integra la psicologia ecològica, la biologia vegetal i la ciència cognitiva, examinarem com les plantes perceben, processen informació i actuen al seu entorn, ampliant així la nostra comprensió del que significa ser intel·ligent. Hi col·labora: Parcs i jardins

Biblioteca Jaume Fuster

Address:
Plaça de Lesseps, 20*22
:
Gràcia
Neighborhood:
Vallcarca i els Penitents
City:
Barcelona
Where
Biblioteca Jaume Fuster
When
27/10/2026

You may also be interested in...

If you get bored in Barcelona...it's because you want to be!

Find out all the activities the city has in store for you

Barcelona offers plenty for discovery over the entire year