Horarios
Días | Horas | Preus | ||
---|---|---|---|---|
Dijous, divendres i dissabte |
a les 19.30 h |
Entrada general: 18 €
Consulteu la informació dels possibles descomptes al web del Festival o al web de cada espai |
Otros
- Se celebra en:
- Teatre CCCB.
- Las localidades se venden en :
- Web Festival GREC.
- Organizado por:
- Institut de Cultura de Barcelona.
Slobodan Minic és un ciutadà bosnià que va arribar a l’Escala fugint de la guerra al seu país i s’hi va quedar. En arribar-hi, va trobar feina de cambrer, però a la seva ciutat era un conegut periodista que dirigia la secció cultural de Ràdio Sarajevo i conduïa el programa MIVION. El mot és un acrònim de les paraules que, en bosnià, signifiquen “nosaltres”, “vosaltres” i “ells/elles” i al·ludeixen a públic, artistes i crítica. Pels micròfons del programa que conduïa Minic hi van parlar des del poeta bosnià Sidran, fins al cineasta Emir Kusturica, passant pel músic Goran Bregovic. Minic va viure bona part del setge de Sarajevo (del 1992 al 1996) des de l’estudi radiofònic, abans de venir a Catalunya. Ara, la seva experiència es converteix en la base d’un nou muntatge documental de La Conquesta del Pol Sud que parla sobre la vida i les experiències d’aquest periodista i de l’avanç de l’odi, el nacionalisme i la intolerància que va viure, però també sobre dos joves que pertanyen a una altra generació i a cultures diferents: l’actor del Masnou Marc Soler i la traductora bosniana i apassionada de la dansa Azra Suljic.
Una producció de La Conquesta del Pol Sud.
Amb el suport de l’Institut Català de les Empreses Culturals i Terrassa Arts Escèniques.
Amb la col·laboració de la Taula de Cultura de les Escoles Velles i l’Ajuntament de Sant Esteve de Palautordera, la Nau Ivanow, el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona i l’Ajuntament de l’Escala.
Creació: Slobodan “Boban” Minic, Azra Suljic, Marc Soler, La Conquesta del Pol Sud, Interpretació: Slobodan “Boban” Minic, Azra Suljic, Marc Soler, Direcció: Carles Fernández Giua, Espai i vídeo: Eugenio Szwarcer, Moviment: Ariadna Montfort, Disseny de la il·luminació: Luis Martí, Disseny del so: Damien Bazin, Realització de vídeo en viu: Xavi Domènech, Ajudantia de direcció i producció: Mònica Molins, Producció executiva: Carol Murcia, Difusió i comunicació: Lídia Giménez, Agraïments: Dina Minic, Goran Minic, Borchi Minic, Vera Bilbija, Sifa Suljic Fotografia: Alfred Mauve.
Centre de Cultura Contemporània de Barcelona - Teatre CCCB
- Dirección:
- C Montalegre, 5
- :
- Ciutat Vella
- Barrio:
- el Raval
- Ciudad:
- Barcelona
- Cuándo
De 14/07/2022 a 16/07/2022
Web
- Web:
- https://www.festivalgrec.barcelona
- Web:
- https://www.cccb.org/ca
- Web venda d'entrades:
- https://www.festivalgrec.barcelona
También puede interesarte...
-
Ágora Ramblas infantil
Dónde:
- Biblioteca Gòtic - Andreu Nin
Cuándo:
- Del 01/06/2022 al 20/07/2022
-
‘Gracias por mirar’
Dónde:
- Aquitània Teatre
Cuándo:
- Del 02/06/2022 al 26/06/2022
-
Grec Festival de Barcelona
Dónde:
- Diversos espais de la ciutat
Cuándo:
- Del 29/06/2022 al 12/08/2022