Horarios
| Días | Horas | Preus | Observaciones | |
|---|---|---|---|---|
|
Dissabte |
a les 17.30 h |
Entrada Gratuïta |
Cal inscripció prèvia Aforament limitat
|
Otros
- Inscripciones en:
- Centre Cívic Can Clariana Cultural.
- Se celebra en:
- Centre Cívic Can Clariana Cultural.
Direcció d'Augusto Zanovello; Anne Sophie Gousset i Clément Céard; Ana Chubinidze; Maša Avramović i Loïc Bruyere [animació - 2024]
La Lola, que té 11 anys, és comunicativa, inventiva i amb molts recursos. També és la germana gran d'en Simó, que en té 5, i viu aïllat en el seu món. Tot canvia quan s'adona que el seu germà és molt sensible als sons quotidians i amb l'ajuda del seu amic Rolih decideix construir una màquina de sorolls per poder comunicar-s'hi i fer-lo feliç.
Un viatge sensorial per tractar temes com l'autisme, l'empatia, els vincles i la inclusió a partir de la tècnica d'animació fotograma a fotograma que evoca directament les joguines de la infància. Per rodar la pel·lícula, l'equip de professionals, que també ha estat darrere d'èxits com Isle of Dogs, dirigit per Wes Anderson, i Peter & the Wolf, de Suzie Templeton, guardonat amb un Oscar, va crear una trentena de titelles.
Aquesta història brillant sobre el poder de l'amor s'acompanya de quatre pel·lícules més. A Ser germanes (Anne-Sophie Gousset i Clément Céard, França, 2023, 7 minuts) tracta la relació extraordinària entre dues germanes, a L'homenet de butxaca (Ana Chubinidze, França, 2017, 7 minuts) es posa de manifest el valor en la diferència. La fleca d'en Boris (Maša Avramović; França, 2024, 8 minuts) parla de com superar una dificultat per fer-ne una virtut i a La gàbia (Loïc Bruyere, França, 2017, 7 minuts), l'amistat entre un ocell i un elefant esdevé una xarxa de suport mutu.
El programa Lola i el piano trencaclosques fa valer les diverses capacitats i proposa trencar amb alguns dels estigmes associats a les persones amb diversitat intel·lectual o funcional, de manera que celebra la interdependència, les xarxes de suport i la cooperació. Els cinc curtmetratges exploren les possibilitats del llenguatge en la comunicació i les relacions interpersonals.
LOLA I EL PIANO TRENCACLOSQUES
La Lola observa el seu germà petit Simó, que és molt sensible als sons del dia a dia. Amb l'ajuda del seu amic Rolih, decideix construir un piano especial per comunicar-s'hi: el piano trencaclosques.
SER GERMANES
Les germanes comparteixen rialles, complicitat i una estima profunda. Tot i això, hi ha una diferència entre elles que fa que la seva relació sigui encara més única i especial.
L'HOMENET DE BUTXACA
En una ciutat plena de gent, un homenet viu dins d'una maleta. Un dia coneix un avi cec, i a través de la música i el suport mutu neix entre ells una gran amistat.
LA GÀBIA
Un os engabiat que no sap cantar i un ocellet que no pot volar es fan amics. Junts superen les seves dificultats i descobreixen noves maneres de viure i relacionar-se.
LA FLECA D'EN BORIS
Cada matí, en Boris prepara pa i pastes per a tot el poble. Però un dia comença a estornudar sense parar: és al·lèrgic a la farina. Haurà de trobar una solució per continuar fent pa sense posar-se malalt.
Durada total: 57 minuts (5 curtmetratges)
Projecció recomanada a partir de 5 anys i doblada al català
Centre Cívic Can Clariana Cultural
- Dirección:
- Carrer de Felip II, 222
- :
- Sant Andreu
- Barrio:
- el Congrés i els Indians
- Ciudad:
- Barcelona
- Cuándo
29/11/2025
Web
- Web inscripcions:
- http://www.canclariana.cat
También puede interesarte...
-
Cicle 'El docs del mes': Projecció "Mr. Nobody against Putin"
Dónde:- Centre Cultural La Casa Elizalde
Cuándo:- 16/12/2025
-
Cicle 'El docs del mes': Projecció "Requiem for a tribe"
Dónde:- Centre Cultural La Casa Elizalde
Cuándo:- 25/11/2025
-
Mi Primer Festival 2025
Dónde:- Cinemes Girona
Cuándo:- Del 08/11/2025 al 23/11/2025
-
BARQ - Festival Internacional de Cine de Arquitectura de Barcelona
Dónde:- CaixaForum Barcelona
Cuándo:- Del 04/11/2025 al 09/11/2025
-
Cicle de Cinema i Drets dels Infants 'Barcelona pel benestar de la infància'
Dónde:- Cinemes Girona
Cuándo:- Del 10/03/2026 al 26/03/2026
- 13.º Asian Film Festival Barcelona
-
"Raval(s) " Festival de Cultura del Raval 2025
Dónde:- Diferents espais del Raval
Cuándo:- Del 06/11/2025 al 09/11/2025
-
Ciclo ‘Germaine Dulac’
Dónde:- Filmoteca de Catalunya
Cuándo:- Del 01/10/2025 al 23/11/2025
-
Festival Internacional de Cine de Medio Ambiente 'Suncine'
Dónde:- Projeccions a Barcelona, Calafell i Viladecans
Cuándo:- Del 30/10/2025 al 23/11/2025
-
Retrospectiva Trinh T. Minh-ha
Dónde:- Zumzeig Cinecooperativa
Cuándo:- Del 27/10/2025 al 23/12/2025
-
Arxiu Xcèntric
Dónde:- Centre de Cultura Contemporània de Barcelona
Cuándo:- Del 01/01/2025 al 30/12/2025
-
Say it Loud! Vol. 15.
Dónde:- La Lleialtat Santsenca - Ateneu l'Harmonia - Sala Paral.lel 62
Cuándo:- Del 07/11/2025 al 15/11/2025
-
XIX Muestra de Cine Árabe y Mediterráneo de Cataluña
Dónde:- Biblioteca Sant Pau - Santa Creu, Centre d'Arts Santa Mònica, Llibreria Calders, La Lleialtat Santsenca, Zumzeig Cinecooperativa i Filmoteca de Catalunya
Cuándo:- Del 06/11/2025 al 16/11/2025
-
Cicle 'Petits Cinèfils - Vides i aventures a la vora de la mar': Projecció "Lilo & Stitch"
Dónde:- CaixaForum Barcelona
Cuándo:- Del 16/11/2025 al 11/01/2026
-
Cicle 'Petits Cinèfils - Vides i aventures a la vora de la mar': Projecció "La Ponyo al penya-segat"
Dónde:- CaixaForum Barcelona
Cuándo:- Del 23/11/2025 al 18/01/2026
-
Actividades familiares en el Parque de atracciones Tibidabo
Dónde:- Parc d'Atraccions del Tibidabo
Cuándo:- Del 01/03/2025 al 05/01/2026
-
XII Festival Internacional de Series, Serielizados Fest
Dónde:- CCCB - Mooby Aribau - Casa SEAT
Cuándo:- Del 03/11/2025 al 12/11/2025
Mercados
Rincones con encanto
Gastronomía
Naturaleza y playas
Practicar deporte