Taller 'Bossa de platja o de piscina'

Traductor de Google:

Horarios

Otros

Inscripciones en:
Centre Cívic Vil·la Urània.
Se celebra en:
Centre Cívic Vil·la Urània.

Cal saber cosir a màquina.

Prepara't per a l'estiu amb la teva pròpia creació! T'emportaràs a casa una bossa única, feta per tu. Perfecta per a la platja, la piscina o el cap de setmana, amb dues pràctiques butxaques amb cremallera.

Amb aquesta bossa veure diferents formes de col·locació de cremalleres, per seguir aprenent i millorant les tècniques d´aquest element tant versàtil.

Material 1r dia: cremallera de 24 cm a joc amb el color de la tela, 50 x 150 cm de tela adequada per a bossa (pot ser tipus sarja o loneta, que no sigui gaire gruixuda ni elàstica) i 50 x 150 cm d'una altra tela més prima per la part interior. Llapis i paper per apuntar. Costurer bàsic amb tisores de tela, fil, cinta mètrica, descosidor i agulles de cap. Per a la màquina: premsa teles universals, premsa teles de cremalleres a banda i banda, portacanetes, canetes de 10 mm i agulles per la màquina de cosir.

A càrrec de Mavi Hita

Centre Cívic Vil·la Urània

Dirección:
Carrer de Saragossa, 29
:
Sarrià-Sant Gervasi
Barrio:
el Putxet i el Farró
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Centre Cívic Vil·la Urània
Cuándo
De 03/07/2025 a 17/07/2025

También puede interesarte...

En Barcelona, si te aburres...¡es porque quieres!

Descubre todas las actividades que la ciudad te ofrece

Barcelona dispone de mucho que descubrir durante todo el año