Xerrada 'Les matemàtiques en el cinema d’animació (Pixar)' a càrrec de Toni Susín

Traductor de Google:

Horarios

El món de l'animació per ordinador es va revalorar amb l'arribada de Pixar. Des del punt de vista tecnològic, també ha suposat un salt endavant pel que fa a la simulació de molts aspectes físics i matemàtics que s'han introduït per mitjà dels seus personatges. A la pel·lícula Monsters Inc (2001), la simulació de la roba de Boo, la nena protagonista i el moviment dels pèls de Sulley, el monstre blau, són el primer exemple dels models de deformació aplicats de manera integrada en una producció d'animació. Explicarem les matemàtiques vinculades a tots aquests efectes i com alguns conceptes físics i geomètrics, formen part de les eines del món actual de l'animació per ordinador.

A càrrec de Toni Susín, matemàtic

Biblioteca Gabriel García Márquez

Dirección:
Plaça de Carmen Balcells Segalà, 1
:
Sant Martí
Barrio:
Sant Martí de Provençals
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Biblioteca Gabriel García Márquez
Cuándo
20/03/2025

En Barcelona, si te aburres...¡es porque quieres!

Descubre todas las actividades que la ciudad te ofrece

Barcelona dispone de mucho que descubrir durante todo el año