Horarios
| Días | Horas | Preus | Observaciones | |
|---|---|---|---|---|
|
Dimecres |
a les 19.00 h |
Entrada Gratuïta |
Cal inscripció prèvia
Places limitades |
Otros
- Inscripciones en:
- Centre Cívic Casa Orlandai.
- Se celebra en:
- Centre Cívic Casa Orlandai.
Les Veus de la República és un espai de debat sobre aspectes relacionats amb l'organització de la cosa pública (res publica). Ponents i ciutadania parlarem de política, sociologia, comunicació, història, economia... des d'una perspectiva teòrica però també pràctica i vivencial.
Aquest trimestre Les Veus de la República s'afegeixen al cicle de pensament de la ciutat, l'Argumenta, que actualment s'engloba en el Barcelona Districte Cultural.
En aquesta ocasió girarà al voltant dels futurs possibles, i fins al 25 de març de 2026, sis centres abordaran aquest concepte: pensar el demà des del present. Organitza: Marta Masats i Elsa Corominas.
Pensar el demà des del present
Programat dins del cicle Les Veus de la República. Vivim en un món que evoluciona a gran velocitat i ens empeny a adaptar-nos constantment a noves realitats. Com serà el 2046?
La incertesa pel que vindrà pot generar angoixa i nostàlgia, però també és una escletxa d'oportunitat per fer canvis en favor d'una societat més humana, justa i equitativa.
L'Argumenta BDC ens convida a visionar aquests futurs possibles, amb mirada crítica i esperit transformador.
Com naixerem?
Néixer, com morir, és inherent a l'experiència humana. L'embaràs i el part s'han vist com a màximes expressions de la vida, però la ciència, en nom de la salut, les sotmet a dinàmiques artificials que sovint responen a criteris econòmics i de biaix de gènere. Quin és el futur? Continuarà vigent la figura de la mare gestant o es podrà néixer fora d'un cos humà? Medicina i ètica hauran d'afrontar nous reptes i debats complexos.
Participen: Josep Santaló i Gisela Isabel Fernández Rivas Plata Modera: Irene Lapuente
Centre Cívic Casa Orlandai
- Dirección:
- Carrer de Jaume Piquet, 23
- :
- Sarrià-Sant Gervasi
- Barrio:
- Sarrià
- Ciudad:
- Barcelona
- Cuándo
28/01/2026
Web
- Web inscripcions:
- http://www.casaorlandai.cat
- Web inscripcions:
- http://www.barcelona.cat/cccasaorlandai
También puede interesarte...
-
Col·loqui de "Batecs", a càrrec de Júlia Bertran
Dónde:- Teatre Nacional de Catalunya - Sala Tallers
Cuándo:- 24/04/2026
-
Col·loqui de "Inventari de fugues", a càrrec de Júlia Bertran
Dónde:- Teatre Nacional de Catalunya - Sala Tallers
Cuándo:- 05/06/2026
-
Col·loqui de "El firmament", a càrrec d’Agnès Marquès
Dónde:- Teatre Nacional de Catalunya - Sala Petita
Cuándo:- 15/05/2026
-
Col·loqui de "Èdip & Antígona", a càrrec de Jofre Font
Dónde:- Teatre Nacional de Catalunya - Sala Gran
Cuándo:- 08/05/2026
-
Col·loqui de "Maria Magdalena", a càrrec de Jofre Font
Dónde:- Teatre Nacional de Catalunya - Sala Gran
Cuándo:- 30/01/2026
-
Col·loqui de "La reina lloba", a càrrec d’Agnès Marquès
Dónde:- Teatre Nacional de Catalunya - Sala Petita
Cuándo:- 13/02/2026
Mercados
Rincones con encanto
Gastronomía
Naturaleza y playas
Practicar deporte