Flow

Rock japonès. La banda japonesa interpreta els millors temes de l'anime a la seva gira 'Naruto The Rock World Tour 2025'.

La La (2) d'Apolo acollirà el dimecres 5 de novembre l'actuació de la icònica banda japonesa Flow. L'esdeveniment s'emmarca en la gira mundial Naruto The Rock World Tour 2025, convertint la cita en una trobada obligada per als fans de la banda i de l'anime.

Flow és coneguda per ser l'autora d'algunes de les cançons més emblemàtiques de l'univers Naruto, incloent-hi GO!!! i Sign, entre moltes altres, així com temes per a sèries com Code Geass i Eureka Seven. Amb més de 20 anys de trajectòria, el seu so fusiona el rock japonès amb l'energia del pop i el hip-hop, deixant una empremta inconfusible a l'escena musical de Shimokita-kei.

Horaris

Altres

Se celebra a:
La 2.

Sala Apolo - La 2

Adreça:
C Nou de la Rambla, 111
:
Sants-Montjuïc
Barri:
el Poble-sec
Població:
Barcelona
On
Sala Apolo - La 2
Quan
05/11/2025

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any