‘Dinosaurium’

Experiència immersiva. Un viatge immersiu de 240 milions d'anys, on podrem caminar entre dinosaures a escala real,

Els dinosaures van dominar la Terra durant milions d'anys, un període immens comparat amb la breu presència dels humans. Gairebé cada setmana se'n descriu una nova espècie: la història d'aquell món continua sorprenent-nos.

Dinosaurium uneix art, ciència i tecnologia per transformar el coneixement científic actual en una experiència artística i immersiva de nova generació. El recorregut combina projeccions immersives de gran format, realitat virtual, instal·lacions interactives i espais expositius.

L'experiència compta amb l'assessorament científic d'investigadors de l'Institut Català de Paleontologia especialitzats en l'estudi dels dinosaures, que aporten rigor als continguts i connecten l'experiència amb les darreres revelacions científiques d'arreu del món.

Horaris

Altres

Es venen les entrades a:
Centre d'Arts Digitals l'Ideal.
Se celebra a:
Centre d'Arts Digitals l'Ideal.

Centre d'Arts Digitals l'Ideal

Adreça:
Carrer del Doctor Trueta, 196*198
:
Sant Martí
Barri:
el Poblenou
Població:
Barcelona
On
Centre d'Arts Digitals l'Ideal
Quan
Des de 06/11/2026 al 05/01/2027

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any