Conversa amb l’autor 'Capgirar la fantasia amb humor. El fenomen Django Wexler'

Traductor de Google:

Schedule

La fantasia clàssica s'ha pres sempre molt seriosament a si mateixa. Combats èpics, gestes heroiques i to solemne són elements indispensables del gènere. Però què passa quan es capgiren i passen pel filtre de l'humor negre i de personatges que no se n'acaben de sortir en les seves missions èpiques?

Django Wexler ha fet l'experiment a la seva bilogia d' El Señor Oscuro (OZ), formada per Cómo convertirse en el Señor Oscuro y morir en el intento i Todo el mundo quiere gobernar el mundo, menos yo, i s'ha convertit en tot un fenomen. Amb una premissa original i gamberra, els lectors adoren la protagonista, atrapada en un bucle temporal de mil anys que, farta de morir intentant salvar el món, decideix canviar de bàndol i postular-se com el nou Senyor Fosc.

En una conversa amb la divulgadora literària Carla Plumed, Wexler parlarà del procés d'ideació d'aquesta saga, que interpel·la el lector trencant constantment la quarta paret, i dels elements de la fantasia que val la pena abordar des de l'humor.

Hi participa:

Django Wexler

Modera:

Carla Plumed

*Activitat amb traducció simultània

Fabra i Coats - Fàbrica de Creació

Address:
C Sant Adrià, 20
:
Sant Andreu
Neighborhood:
Sant Andreu
City:
Barcelona
Where
Fabra i Coats - Fàbrica de Creació
When
07/11/2026

You may also be interested in...

If you get bored in Barcelona...it's because you want to be!

Find out all the activities the city has in store for you

Barcelona offers plenty for discovery over the entire year