Matinal saludable del Centre Cívic Joan Oliver "Pere Quart"

Traductor de Google:

Schedule

El Centre Cívic Joan Oliver "Pere Quart" acull una jornada sobre alimentació, esport i convivència amb la diabetis.

El pròxim dissabte 7 de juny, el Centre Cívic Joan Oliver "Pere Quart" (c. Comandant Benítez, 6) serà l'escenari d'una matinal dedicada a la salut i la convivència amb la diabetis, amb xerrades i tallers adreçats a infants i adults.

La jornada començarà a les 10.00 h amb la xerrada "On estem i cap a on anem en alimentació i diabetis", a càrrec del nutricionista Serafín Murillo, expert en educació en diabetis i rendiment esportiu. En paral·lel, els infants podran participar en un taller de cuina conduït per la dietista-nutricionista Cristina Viader.

A les 12.00 h tindrà lloc la presentació d'AREDI (Associació Ajuda a la Recerca en Diabetis), entitat organitzadora de la jornada, per donar a conèixer la seva tasca.

La matinal continuarà a les 12.30 h amb una segona xerrada de Serafín Murillo, aquesta vegada centrada en els reptes de fer exercici físic amb diabetis. Els infants podran gaudir, simultàniament, d'un taller lúdic d'activitats i manualitats.

Per participar-hi, cal inscriure's prèviament enviant un correu a: info@arediabetis.org.

Una proposta per compartir coneixement, experiències i recursos per a una vida saludable amb diabetis.

Centre Cívic Joan Oliver - Pere Quart

Address:
Carrer del Comandant Benítez, 6
:
Les Corts
Neighborhood:
la Maternitat i Sant Ramon
City:
Barcelona
Where
Centre Cívic Joan Oliver - Pere Quart
When
07/06/2025

If you get bored in Barcelona...it's because you want to be!

Find out all the activities the city has in store for you

Barcelona offers plenty for discovery over the entire year