
Schedule
Days | Hours | Preus | Observation | |
---|---|---|---|---|
Dimecres, dijous, divendres i dissabte |
a les 19.00 h |
Entrada general: 34 €
|
A partir de l’1 de juliol s’obrirà la venda d’entrades generals
Abonaments: consulteu amb el teatre
Col·loqui postfunció: 21/11/2025
Funció accessible el 11/12/2025 Els serveis disponibles per a aquesta funció són:
| |
Diumenge |
a les 18.00 h |
Others
- Tickets sold at:
- Oficina Ciutadana de la Cultura.
- Occur on:
- Sala Gran.
La violència sobre el cos de les dones, la paternitat i la possibilitat de redempció conjuguen aquesta meravellosa partitura de versos de Sagarra
La corona d'espines, obra teatral en vers de Josep Maria de Sagarra, amb direcció de Xavier Albertí, recupera i redescobreix un dels grans textos del nostre patrimoni teatral.
Situada a Solsona a finals del segle XVIII, la peça retrata l'enfrontament entre dues forces: d'una banda, la rigidesa de la noblesa, i de l'altra, els valors més populars i la moral més autèntica del poble.
Honor, poder, amor impossible i hipocresia social en una tragèdia que esdevé una crítica a la societat de l'època.
Fitxa artística
Autoria
Josep Maria de Sagarra
Direcció i composició musical
Xavier Albertí
Amb Manel Barceló, Jordi Domènech, Abel Folk, Oriol Genís, Àngels Gonyalons, Júlia Roch, Laia Valls, Rosa Vila, Roger Vilà, Peter Vives (resta del repartiment en curs)
Teatre Nacional de Catalunya - Sala Gran
- Address:
- Pl Arts, 1
- :
- Eixample
- Neighborhood:
- el Fort Pienc
- City:
- Barcelona
- When
From 13/11/2025 to 21/12/2025
Website
- Web:
- https://www.tnc.cat/
- Web venda d'entrades:
- https://www.tnc.cat/ca/on-comprar