Vermut amb tapa literària "El secret del meu turbant"

Traductor de Google:

Schedule

Presentació del llibre "El secret del meu turbant" – 43è. Premi Prudenci Bertrana de Novelda i de l'associació Ponts per la Pau creada per Nadia Ghulan, i que treballa per empoderar les dones i les nenes afganeses, per promoure una educació integral i una cultura de pau. També parlarem del documental que s'ha fet sobre la seva vida.

Nadia Ghulam, amb només vuit anys, va patir greus ferides a causa d'una bomba. Durant deu anys, es va vestir de noi i d'aquesta manera va poder treballar i portar un sou a casa, ja que les dones tenien prohibit treballar fora de la llar. 

Amb ella podrem parlar de com viuen les dones actualment en el seu país, on impera el règim talibà que els hi ha robat tots els drets.

Aquesta activitat es fa en motiu del Dia contra la violència vers les dones.

Centre Moral i Instructiu de Gràcia

Address:
Carrer de Ros de Olano, 9
:
Gràcia
Neighborhood:
la Vila de Gràcia
City:
Barcelona
Where
Centre Moral i Instructiu de Gràcia
When
29/11/2025

You may also be interested in...

If you get bored in Barcelona...it's because you want to be!

Find out all the activities the city has in store for you

Barcelona offers plenty for discovery over the entire year