Exposició 'El valor de l'aigua'

Traductor de Google:

Horarios

Otros

Actividades relacionadas:
Exposició 'Matter Matters. Dissenyar amb el món'.
Se celebra en:
Disseny Hub Barcelona.

Cuinar, netejar, rentar-se les mans, dutxar-se... Totes són activitats que realitzem diàriament sense prestar-hi gaire atenció, i totes requereixen de l' aigua com a element primordial. Per nosaltres són accions senzilles, però fins quan? Aquesta pregunta i la hipotètica resposta han fet que el disseny intenti minimitzar el malbaratament d'aigua a les nostres llars.

El valor de l'aigua és una exposició temporal que vol indagar sobre quines eren les formes d'obtenir aigua, un element essencial per al funcionament de les llars en diverses èpoques i llocs del planeta, i com aquestes formes revertien en un ús més eficient d'aquest recurs.

La mostra incorpora objectes de la Col·lecció del Museu del Disseny-DHub relacionats amb el circuit de l'aigua, des de la captació i conducció d'aquest líquid fins al seu ús i emmagatzematge, i posa de manifest com la dificultat per obtenir l'aigua en el passat feia que se'n fes un ús més racional i eficient.

Comissari/a: Isabel Fernández del Moral

Disseny Hub Barcelona

Dirección:
Plaça de les Glòries Catalanes, 37*38
:
Sant Martí
Barrio:
el Parc i la Llacuna del Poblenou
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Disseny Hub Barcelona
Cuándo
De 03/10/2025 a 11/01/2026

También puede interesarte...

En Barcelona, si te aburres...¡es porque quieres!

Descubre todas las actividades que la ciudad te ofrece

Barcelona dispone de mucho que descubrir durante todo el año