Exposició "Reyes del Mundo"

Traductor de Google:

Horarios

Otros

Se celebra en:
Federació Catalana de Futbol.
Se celebra en:
Ajuntament de Barcelona.

L'exposició "Reyes del Mundo" obrirà les portes a la seu de l'Ajuntament de Barcelona per a tots els aficionats el dia 2 de novembre a les 13.00 hores, fins a les 20.00 hores.

Un dia després, el 3 de novembre, l'exposició estarà oberta entre les 10.00 i les 20.00 hores, de manera ininterrompuda. L'exposició permet reviure "en primera persona" les vivències de la Selecció espanyola fins a conquerir el títol mundial.

Per accedir a l'exposició, per estricte ordre d'arribada a l'Ajuntament de la ciutat comtal, els visitants s'hauran de registrar seguint les instruccions in situ de l'organització de la Real Federación Española de Fútbol al mateix accés. Aquest registre donarà accés al tiquet d'entrada a l'exposició. No s'habilitarà un registre previ i la RFEF informa que aquest tiquet no donarà prioritat d'accés.

Però l'estada del trofeu de la Copa del Món no s'acabarà aquí. Els dies 4 i 5 de novembre, el triomf d´Espanya se celebrarà amb tots els clubs i integrants del futbol de Catalunya a través de la Federació Catalana de Futbol. La seva seu central a Barcelona acollirà el trofeu de la Copa Mundial el 4 de novembre entre les 10.00 i les 20.00 hores, i el dia 5 de novembre, entre les 10.00 i les 14.00 hores.

Serà l'oportunitat perquè tots els integrants del futbol català puguin fotografiar-se amb el trofeu que acredita el futbol espanyol com a triomfador al passat Mundial dels Estats Units, Canadà i Mèxic.

Federació Catalana de Futbol

Dirección:
Carrer de Sicília, 91 - 97
:
Eixample
Barrio:
el Fort Pienc
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Federació Catalana de Futbol
Cuándo
De 02/11/2026 a 05/11/2026

También puede interesarte...

En Barcelona, si te aburres...¡es porque quieres!

Descubre todas las actividades que la ciudad te ofrece

Barcelona dispone de mucho que descubrir durante todo el año