Cicle de música 'DNIT'

Horaris

Altres

Se celebra a:
CaixaForum Barcelona.

Un divendres al mes tens una cita amb la música electrònica i els sons d'avantguarda més actuals. Podràs gaudir de shows únics i en directe a CaixaForum, gràcies als artistes nacionals i internacionals més arriscats.

Des de l'octubre del 2012, han passat pel Dnit algunes de les figures més rellevants de l'experimentació i l'avantguarda actual, com ara Tim Hecker, Ben Frost, Holly Herndon, Holy Other, Grouper, Mika Vainio i Monolake, entre d'altres.

Programació

Concert: μ-Ziq & ID:MORA presenta: Floatation AV Show + Spacer (DJ set)

Divendres 30 de gener de 2026.

Per primera vegada i en exclusiva, Mike Paradinas, conegut com a µ-Ziq, presenta un Floatation AV show juntament amb el creador visual ID:MORA, un viatge enigmàtic i mental, plasmat en la seva trilogia d'àlbums. Spacer obrirà la vetllada amb el seu DJ set.

Concert: Stephen Vitiello, Brendan Canty (Fugazi) i Hahn Rowe + Espacio Vacío (DJ set)

Divendres 27 de febrer de 2026.

Primera actuació a Espanya del trio, que presenten el seu últim treball, Second. Prèviament, a partir de les 19.30 hores a la cafeteria, DJ set d'Espacio Vacío.

CaixaForum Barcelona

Adreça:
Avinguda de Francesc Ferrer i Guàrdia, 6*8
:
Sants-Montjuïc
Barri:
la Font de la Guatlla
Població:
Barcelona
On
CaixaForum Barcelona
Quan
Des de 30/01/2026 al 27/02/2026

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any