Concert "Xiomara Abelló"

Horaris

Altres

Se celebra a:
Teatre Gaudí de Barcelona.

Després de més d'un any de recerca etnogràfica pel Baix Maestrat i altres municipis castellonencs, Xiomara Abello presenta el seu tercer àlbum So de Saó, on ha volgut rescatar part de la memòria popular i quotidiana valenciana vinculada a l'entorn rural.

Un espectacle que parteix del relat oral i combina la música i la poesia per connectar-nos i fer-nos reflexionar en clau de present i de passat.

Veus que parlen de rols de gènere, de la relació amb la terra, d'oficis antics i desapareguts, de matrimonis concertats, del retorn a l'arrel… Històries recuperades i convertides en cançó per tal que no caiguen en l'oblit quan les seues portadores deixen de contar-les.

So de Saó és l'humitat refugiada sota terra que alimenta, discretament, l'arrel de qui som. La veu del passat que ens explica allò quotidià i anònim, arrecerat en el llocs més profunds de nosaltres. El record que parlarà del demà. La saviesa de qui estima i es relaciona autosuficientment amb la terra. La custòdia del patrimoni col·lectiu i intangible que ens ha conformat.

Teatre Gaudí de Barcelona

Adreça:
C Sant Antoni Maria Claret, 120
:
Eixample
Barri:
la Sagrada Família
Població:
Barcelona
On
Teatre Gaudí de Barcelona
Quan
21/03/2026

Web

Web venda d'entrades:
http://www.barnasants.com

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any