Concert "Helena Cases"

Horaris

Altres

Se celebra a:
Centre Comarcal Lleidatà.

Helena Cases Sal, nascuda a la Vila de Gràcia el 1973, és una artista polifacètica amb una destacada trajectòria musical. Filla de músics, va començar en corals infantils i es va formar en piano, cant clàssic i percussió cubana. Paral·lelament, es va llicenciar en Filologia Catalana.

Va iniciar la seva carrera professional amb el grup Pomada, pioner a fusionar música tradicional amb música urbana i pop, rebent diversos Premis Enderrock. Després, amb Conxita, va formar part dels primers grups de pop en català, aconseguint també reconeixement tant de públic com de crítica. Va seguir amb Angelina i Els Moderns, homenatjant la cançó catalana dels anys 60.

Des del 2010 lidera 2princesesbarbudes, un projecte de música pop per a interpretada amb instruments de joguina. El grup ha publicat cinc discos i ha rebut el Premi Enderrock al millor disc per a públic familiar.

Actualment, està presentant el primer disc en solitari, Feréstega, i també ha recuperat i divulgat la glosa catalana, creant el fanzine Cor de Carxofa, que esdevingué una associació de foment del glosat.

Centre Comarcal Lleidatà

Adreça:
Gran Via de les Corts Catalanes, 592
:
Eixample
Barri:
la Dreta de l'Eixample
Població:
Barcelona
On
Centre Comarcal Lleidatà
Quan
20/03/2026

Web

Web venda d'entrades:
http://www.barnasants.com

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any