Curs monogràfic 'Dibuix de ciències naturals'

Horaris

En aquest curs es representarà de la manera més exacta la forma i el color de les espècies per dibuixar, mitjançant una observació acurada de totes les seves característiques. No n'hi ha prou amb mirar; cal fixar-se en tots els detalls de cada espècie, com ara la forma de les fulles, dels fruits o les branques pel que fa a vegetació, mentre que, en relació amb els ocells, és important fixar-se en com tenen el bec, els ulls o el plomatge.

L'objectiu és donar una idea global del dibuix de la natura, les seves possibilitats documentals i expressives, i també com a font d'oci i enriquiment personal.

A qui s'adreça: persones aficionades; no cal tenir coneixements previs de dibuix

Localització: parc del Laberint i tres sortides en altres espais de Barcelona

Docent: Carles Puche, il·lustrador científic i de ciències naturals

Consideracions: El material necessari per fer els tallers serà: llapis de grafit HB, maquineta de fer punta al llapis, goma d'esborrar, capsa de colors no aquarel·lables de 12 colors com a mínim del tipus Faber-Castell, un bloc per prendre els apunts de mida DIN A4, un bloc de 20 fulls de 108 g per fer els dibuixos definitius de mida DIN A4 de la sèrie Ingres de la casa Guarro.

Centre de Formació del Laberint

Adreça:
C Germans Desvalls, 21
:
Horta-Guinardó
Barri:
Horta
Població:
Barcelona
On
Centre de Formació del Laberint
Quan
Des de 13/01/2026 al 17/03/2026

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any