Concert "Los ingenieros de la Universidad de Oklahoma" + "REC SYNDROME"

Traductor de Google:

Schedule

Others

Occur on:
Centre Cívic Can Basté.

Los Ingenieros de la Universidad de Oklahoma:

Els germans  Albert (baix i veu) i  Manel (bateria)  Artigues, i fa uns anys es va veure pel  Generador amb el nostre anterior projecte,  Fracaso Escolar, compartint escenari amb Setentación. Desanimats amb les feines d'enginyers a la universitat d'Oklahoma, vam demanar-nos una excedència per conrear un hort ecològic al  Pallars Jussà i construir-nos un local on tocar rock'n'roll.

Allí van començar a composar cançons d' stoner rock amb esperit  punk rock. El juny de 2024 es van estrenar en directe al festival l' Ensorrada de  Rosselló, i al setembre vam publicar el nostre primer disc, " Porvenir", en format digital.

En el següent enllaç trobareu la nostra música:  Los Ingenieros de la Universidad de Oklahoma

REC Syndrome

Banda amb base en Barcelona, formada el 2019. El que va començar com un jamming durant una festa va acabar convertint-se en Rec Syndrome. Acabat el primer assaig ja tenien dos temes ben armats i una química impossible d'ignorar. Tres mesos més tard, gravaven el seu primer EP. Ara, cinc anys i cinc EPs d'estudi(4 d'ells acte registrats i produïts) i un en directe després, acaben de llançar el seu primer LP, Sapiens(?)(Setembre 2025). Cadascun ve d'històries i projectes distints, però en aquesta banda tot és col·lectiu.

Els temes prenen forma en el local d'assaig, sense imposicions ni fórmules. El seu és el rock cru, amb guitarres protagonistes i una secció rítmica contundent. No és fàcil encasellar-los: les diverses influències són aquí, però flueixen de manera natural, sense por ni regles. Les lletres van des d'experiències personals fins a literatura i somnis. Al final, això és simple: estimen la música per la música mateixa, i el que més gaudeixen és tocar. La resta, que parli el soroll.

Centre Cívic Can Basté

Address:
Passeig de Fabra i Puig, 274*276
:
Nou Barris
Neighborhood:
el Turó de la Peira
City:
Barcelona
Where
Centre Cívic Can Basté
When
16/01/2026

You may also be interested in...

If you get bored in Barcelona...it's because you want to be!

Find out all the activities the city has in store for you

Barcelona offers plenty for discovery over the entire year