Curs d'introducció a la història de la ceràmica espanyola

Traductor de Google:

Schedule

Others

With the collaboration:
Associació de Ceramistes de Catalunya.
Occur on:
Disseny Hub Barcelona.

Aquest curs proposa endinsar-nos en l' estudi de la ceràmica des de la seva vessant tècnica, tecnològica i matèrica. Saber quin és l'origen dels materials i pigments que la conformen, però també dels corrents artístics, culturals i socials que influeixin en la seva configuració final al llarg de la història.

Es tracta d'un curs teòric-pràctic estructurat en vuit sessions, dues visites comentades a museus afins a la temàtica i una visita a un taller. Combina el coneixement de les tècniques i materials amb altres aspectes d'importància per a l'estudi de la ceràmica com són el seu estudi a través dels compendis d'història de la ceràmica i altres disciplines com l'arqueologia o els mètodes analítics, així com la incursió en diferents àrees relacionades com ara la restauració, la documentació i la investigació de materials ceràmics.

Curs adreçat adreçat a: Professionals i estudiants d'Arqueologia, Història, Història de l'art, Restauració, Documentalistes i en general a totes aquelles persones interessades en aprofundir en el coneixement de la ceràmica.

El curs, organitzat en col·laboració amb l' Associació Catalana de Ceràmica, compta amb especialistes qualificats en cadascuna de les matèries tractades.

Disseny Hub Barcelona

Address:
Plaça de les Glòries Catalanes, 37*38
:
Sant Martí
Neighborhood:
el Parc i la Llacuna del Poblenou
City:
Barcelona
Where
Disseny Hub Barcelona
When
From 13/10/2026 to 28/11/2026

You may also be interested in...

If you get bored in Barcelona...it's because you want to be!

Find out all the activities the city has in store for you

Barcelona offers plenty for discovery over the entire year