Taller 'Al marge de la masculinitat: Masculinitat diskapacitada'

Traductor de Google:

Schedule

Et convidem a participar en l'últim taller d'una sèrie de 5 sessions en les que abordarem com s'entrecreua la masculinitat amb diversos eixos que constitueixen la nostra identitat. Ho farem desde la mirada del feminisme interseccional, creuant un eix de privilegi (la masculinitat) amb un eix d'opressió (la diversitat sexoafectiva, l'origen ètnic/racial, la identitat sexual o la diskapacitat). En cada sessió treballarem al voltant d'un eix diferent. Ho farem a través de dinàmiques participatives i el teatre de l'oprimit.

En el cinquè i últim taller aprofundirem sobre com els homes construïm la masculinitat sobre un ideal capacitista que exclou la diversitat de cossos i la neurodivergència. Veurem com els mandats patriarcals sobre com ha de ser un home, sovint són inassumibles (ni desitjables) per les persones amb diversitat funcional, i com poden ser alhora limitants per l'experiència dels homes neurotípics.

Dirigida a persones que s'identifiquen com a homes. És benvinguda la diversitat de formes de ser i sentir-se home. Tot i que aquesta proposta busca la sensibilització de la població general, en aquesta sessió es prioritza la participació d'homes diskapacitats i neurodivergents. Per tant es tracta d'un espai mixte per a persones amb capacitats diverses.

Organitza: El Taller i Plural, Centre de Masculinitats

El Plural - Centre de Masculinitats

Address:
Carrer del Clot, 27
:
Sant Martí
Neighborhood:
el Clot
City:
Barcelona
Where
El Plural - Centre de Masculinitats
When
24/10/2025

You may also be interested in...

If you get bored in Barcelona...it's because you want to be!

Find out all the activities the city has in store for you

Barcelona offers plenty for discovery over the entire year