La imatgeria festiva del Poblenou exposada

Tradicions. Durant tot l'any, a Can Saladrigas, es pot visitar l'exposició de les figures d´imatgeria festiva del Poblenou, amb capgrossos, dracs i gegants, entre d'altres.

Exposició permanent de les figures d’imatgeria festiva del Poblenou. Durant tot l’any, a Can Saladrigas, es pot visitar l’exposició de les figures d´imatgeria festiva del Poblenou amb els Dracs, els Gegants, La Víbria, el Lloro del 36, el Fènix, el Bomber o els capgrossos.

A partir de dilluns dia 26 de novembre es pot accedir dins de l’espai expositiu on trobareu totes les figures acompanyades d’un extens plafó explicatiu amb la història, anècdotes, tècniques de construcció… de cada una d’elles.

Podeu concertar visites guiades per a grups, només cal que escriviu a cansaladrigas@gmail.com
Cal indicar
– data i hora en que voldrieu fer la visita
– nombre de persones i mitjana d’edat.
– Principals interessos sobre la imatgeria festiva: història, tècniques de construcció de les figures, tècniques de les actuacions ( com es porten, com usar la pirotècnia, com es ballen… )

Horaris

Exposició permanent de les figures d'imatgeria festiva dels barris de Sant Martí. Durant tot l'any, a Can Saladrigas, podeu visitar l'exposició de les figures d´imatgeria festiva dels barris de Sant Martí.

Els Dracs, els Gegants, La Víbria, el Lloro del 36, el Fènix, el Bomber, els capgrossos... us estan esperant al Centre d'imatgeria Festiva dels barris de Sant Martí.

A partir de dilluns dia 26 de novembre es pot accedir dins de l'espai expositiu on trobareu totes les figures acompanyades d'un extens plafó explicatiu amb la història, anècdotes, tècniques de construcció... de cada una d'elles.

Podeu concertar visites guiades per a grups, només cal que escriviu a cansaladrigas@gmail.comCal indicar- data i hora en que voldrieu fer la visita- nombre de persones i mitjana d'edat.- Principals interessos sobre la imatgeria festiva: història, tècniques de construcció de les figures, tècniques de les actuacions ( com es porten, com usar la pirotècnia, com es ballen... )

Centre d'Imatgeria Festiva de Sant Martí - Can Saladrigas

Adreça:
C Joncar, 35
:
Sant Martí
Barri:
el Poblenou
Població:
Barcelona
On
Centre d'Imatgeria Festiva de Sant Martí - Can Saladrigas
Quan
Acte permanent

També et pot interessar...

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any