Taller 'Cianotípia tèxtil' *NOU*

Horaris

Altres

Inscripcions a:
Centre Cívic Vil·la Urània.
Se celebra a:
Centre Cívic Vil·la Urània.

La cianotípia és un procés de còpia fotogràfica del segle XIX que es caracteritza pel seu color en blau de Prússia. Al taller coneixerem els principis bàsics d'aquesta tècnica centenària i com aplicar-la sobre suports tèxtils. En la 1a sessió coneixerem el context artístic i històric, veurem els conceptes bàsics del procés (emulsió fotosensible, negatius, insolat i revelat) i experimentarem sobre diferents tipus de papers. En la 2a sessió descobrirem les peculiaritats del procés sobre diversos suports tèxtils i experimentarem sobre diferents tipus de tela, veurem quins mordents o fixadors utilitzar i els millors consells pràctics de conservació dels teixits.

Suplement de material: 10 € (Inclou: paper d’aquarel·la, paper de dibuix, bosses de te i retalls de cotó voilè, cotó moreno, denim texà i punt de cotó, emulsió fotosensible, fotolits personalitzats amb les imatges aportades per les participants del taller*, dossier en PDF amb tots els apunts).

*Per tal d’obtenir el teu fotolit personalitzat, uns dies abans de l’inici del taller, rebràs un correu per fer-nos arribar la teva fotografia.

A càrrec Sibux Fotografia.

Centre Cívic Vil·la Urània

Adreça:
Carrer de Saragossa, 29
:
Sarrià-Sant Gervasi
Barri:
el Putxet i el Farró
Població:
Barcelona
On
Centre Cívic Vil·la Urània
Quan
Des de 05/05/2025 al 12/05/2025

A Barcelona si t’avorreixes...és perquè vols!

Descobreix totes les activitats que la ciutat t’ofereix

Barcelona té molt per descobrir durant tot l’any