Programació de Nadal al Parc d'Atraccions del Tibidabo

Traductor de Google:

Horarios

Otros

Se celebra en:
Parc d'Atraccions del Tibidabo.

Del 29 de novembre al 5 de gener, el parc s'omplirà de màgia i esdevindrà, un any més, l'espai ideal per gaudir de les festes amb la família o els amics. Durant tots aquests dies, un gran arbre de Nadal de 12 metres d'alçada ubicat a l'Àrea Panoràmica donarà la benvinguda als visitants, que també podran gaudir de la il·luminació nadalenca que tindran algunes atraccions emblemàtiques com el Giradabo, el Carrusel o la Cuca de Llum. 

Una nova pista de gel sostenible amb les millors vistes de la ciutat 

Aquest mateix dissabte, obre portes la nova pista de gel. Ubicada a la Plaça dels Somnis i feta amb materials sintètics que la fan 100% sostenible, la nova pista amplia aforament fins a les 50 persones i, com a novetat, té una forma circular que permet patinar al voltant de la decoració de Nadal que també ambientarà la plaça. 

L'accés a la pista està inclòs al preu de l'entrada i s'hi pot patinar, també, adquirint un tiquet únic de 5 euros. La pista estarà oberta des de les 12.00 hores i fins l'hora de tancament del parc. 

Trobades màgiques amb el Pare Noel, un patge reial i el malèfic Krampus

També durant aquestes festes, i com a novetat, els més petits podran gaudir de trobades màgiques i fer-se fotos amb el Pare Noel i entregar la seva carta a un dels patges dels Reis d'Orient. A més, els més atrevits podran conèixer, parlar i fer-se fotos amb el Krampus, el malèfic personatge que, cada any, per aquestes dates s'allotja al parc. 

Les dates i els horaris d'aquests Meet & Greet són: 

  • Krampus : els dies 29 i 30 de novembre i tots els dies d'obertura del parc entre el 6 de desembre i el 5 de gener, a l'Espai 666. Consultar els horaris al web del Parc d'atraccions Tibidabo. 
  • Pare Noel : del 20 al 24 de desembre, a les 12.00, 13.30 i 15.00 hores, a l'Àrea Panoràmica. 
  • Patge reial : del 2 al 5 de gener, a les 12.00, 13.30 i 15.00 hores, a l'Àrea Panoràmica. 

Les mascotes del Tibidabo també es vesteixen de Nadal en el seu 10è aniversari 

Qui tampoc es perdrà la celebració del Nadal al Tibidabo són les seves mascotes que, aquest any, estan d'aniversari. Ja tenen 10 anys! Des d'aquest mateix dissabte, 29 de novembre, i fins el 5 de gener, tots els dies d'obertura del parc oferiran un espectacle nadalenc a la Plaça del Jardí.

L'espectacle començarà a les 16:30 hores i abans, els visitants podran conèixer les mascotes i fer-se fotos amb elles. Aquestes trobades tindran lloc també a la Plaça del Jardí a les 14.00, 14.30, 15.10 i 15.40 hores.

Però les mascotes no estaran soles. Aquest any, uns entremaliats follets de Nadal amenitzaran l'estada al parc als visitants amb un nou espectacle itinerant. Als follets se'ls espera els caps de setmana i festius del 29 de novembre al 14 de desembre i del 27 al 31 de desembre, a les 11.00, 12.30 i 14.00 hores. 

Tornen els clàssics: el "Tibimarionetarium de Nadal" i el TibidAvis 

A més d'aquestes novetats, el Tibidabo recupera dos dels seus clàssics de Nadal: el "Tibimarionetarium de Nadal" i el TibidAvis, que ja fa més de 10 anys que triomfa. 

L'espectacle de titelles "Tibimarionetarium de Nadal", inspirat en les festes nadalenques i on la música, els estels i la neu són els grans protagonistes, estarà disponible aquest cap de setmana i tots els dies d'obertura del parc entre el 6 de desembre i el 5 de gener. Els horaris es poden consultar al web del Parc d'atraccions Tibidabo. 

El TibidAvis, la jornada pensada per a que els avis i les àvies gaudeixin del parc amb els seus nets i netes, se celebrarà els dies 22, 23 i 24 de desembre. Un dia més que els anys anteriors. Aquests tres dies, els avis i les àvies podran accedir de forma gratuïta al parc amb un màxim de fins a 2 nets menors de 16 anys.

Aquesta proposta forma part del compromís del Tibidabo amb les famílies, posant en valor els avis i àvies com a figures clau en la conciliació i la transmissió de saviesa i amor; i fent possible que gaudeixin d'un dia de diversió i màgia nadalenca amb els més petits de la casa.

Parc d'Atraccions del Tibidabo

Dirección:
Plaça del Tibidabo, 3
:
Sarrià-Sant Gervasi
Barrio:
Vallvidrera, el Tibidabo i les Planes
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Parc d'Atraccions del Tibidabo
Cuándo
De 29/11/2025 a 05/01/2026

También puede interesarte...

En Barcelona, si te aburres...¡es porque quieres!

Descubre todas las actividades que la ciudad te ofrece

Barcelona dispone de mucho que descubrir durante todo el año