Exposició 'Miguel Fuster, 15 anys al carrer'

Traductor de Google:

Schedule

Others

Occur on:
La Lleialtat Santsenca.
Organised by:
Fundació Arrels.

Una exposició fotogràfica de Juan Lemus sobre la vida i obra del dibuixant Miguel Fuster, pintor i dibuixant barceloní, veí del carrer Olzinelles 13 i que va traspassar el 2022.

Fuster va acabar vivint al carrer quan un seguit de circumstàncies es van acumular en un breu espai de temps: una ruptura sentimental, la pèrdua de la feina i l'incendi del seu pis (un entresol del carrer Olzinelles, 13) a més a més d'un alcoholisme galopant el va acabar enfonsant.

Va malviure 15 anys de la seva vida al carrer. Els últims dies els va passar a la Plaça Bonet i Moixí (abans plaça de Málaga), lloc on els voluntaris d'Arrels el van trobar i li van oferir ajuda per canviar aquesta situació.

Després de superar l'addicció a l'alcohol, ho va explicar en 3 novel·les gràfiques reeditades l'any 2025 on es plasma el turment i la duresa de la vida dels qui no tenen res i ho han perdut tot.

Presentació de la novel·la gràfica — Dimecres 4 de novembre, 19h

A càrrec de Juan Lemus, fotògraf i membre de l'equip d'Arrels Fundació, Guillem Fernández d'Arrels Fundació, i Matilde Martínez de la editorial Godall.

Organitza Arrels Fundació.

La Lleialtat Santsenca

Address:
Carrer d'Olzinelles, 31
:
Sants-Montjuïc
Neighborhood:
Sants
City:
Barcelona
Where
La Lleialtat Santsenca
When
From 04/11/2026 to 28/11/2026

You may also be interested in...

If you get bored in Barcelona...it's because you want to be!

Find out all the activities the city has in store for you

Barcelona offers plenty for discovery over the entire year